• Krystal

Ålder på svärföräldrarna

Hur många år äldre än dig är dina (blivande) svärföräldrar?
    Satt bara och funderade vad den ungefärliga ålder kan vara...

Vilket kan ju variera då jag själv så kommer att ha svärföräldrar som är 35 år (han) respektive 38 år (hon) äldre än mig... och min m2b kommer att få svärföräldrar som är 19 och 17 år äldre än honom

• Svar på tråden Ålder på svärföräldrarna
  • pettan

min blivande svärföräldrar är 29år resp. 32år äldre och min m2b bliv. svärisar är 29år resp 33år äldre! Så för oss är det väldigt lika!

• Joseful

mina svärförldrar kommer vara 24 och 27år och min sambos svärföräldrar (mina föräldrar) kommer vara 20 och 21år äldre.

• scarborough81

Mina svärföräldrar är 33 (hon) år och 37 (han) år äldre än mig. Min M2Bs svärföräldrar är 27 (hon) år och 22 (han) år äldre än han.

• scarborough81

Min M2B är 9 år äldre än mig.

• miaik

Mina blivande svärföräldrar är 45(hon) och 43(han) år äldre än mig. Mina föräldrar är 18(han) och 16(hon)år äldre än min hubby.

• Kattpoet

Jag tror mina föräldrar och hans föräldrar är lika gamla... Jag vet inte.

• Niini

Min svärmor är 35 år (tror jag), min blivandes svärföräldrar är 29 år (28 om man täknar att han fyller senare i år) resp. 34 år (35 år).

• Niini
    Niini skrev 2010-03-01 15:00:19 följande:
    Min svärmor är 35 år (tror jag), min blivandes svärföräldrar är 29 år (28 om man täknar att han fyller senare i år) resp. 34 år (35 år).
    Äh! 33 menade jag ju i parentesen :P
  • Nordiskbrud

Om vi räknar på vad vi fyller i år så är mina svärföräldrar båda 36 år äldre än mig, de är födda samma år. Min pappa är 28 år äldre än min man och min mamma 22 år äldre.
    (Och min man är 5 år äldre än mig).

• eldstad

Blivande svärfar är 31 år äldre än mig, svärmor är 29 år äldre. Min pappa är 28 år äldre än min M2B och min mamma 21 år äldre. Och min blivande är 6 år äldre än mig.

Svar på tråden Ålder på svärföräldrarna