Inlägg från: Ananias |Visa alla inlägg
  • Ananias

MAJ 2010 del 5

hej alla..missat mycket på sistone för vi har flyttat o blev sjuka pp kuppen=(
    men nu e ja tillbaka=)

hade ännu en mardröm inatt..
    att ja fick en impuls att klippa mig kort och när ja klippt halva håret (själv) kom ja på att ja hade ju sparat ett år för att ha långt på bröllopet...PANIK: så ja tog hårtussen o sprang till frissan o hon tröstade mig med att ja hade ju hälften kvar så lite lockar skulle vi nog få till..o så tejpa fast resten av de ja redan klippt=) ha ha

• Ananias

Martinaa- ja ska göra något liknande, ja köpte en platt liten presentask runt alla hjärtans dag, den ska jag lägga på hans plats med ett brev i. Egentligen vill jag hålla ett tal men ja vet att han inte pallar det och han skulle bara känna sig dum om ja höll ett tal och inte han. Så han får det i brevform istället=)

• Ananias

Hannai- ja tycker den andra klänningen var finast=)

• Ananias

anna - förra gången..? har du varit gift förut ?

kattpoet- skillsmässopapper ??

Känns som jag missat en del? elelr så är jag bara för korkad för att fatta ??? =)

• Ananias

tatoo- mitt smink o håruppsättning kostar 3200 o då ingår även provuppsättning

i min ring ska det stå " eternity flame " ( evig flamma ) och så min m2b namn

• Ananias

va tcker ni andra om svart väska till vit klänning

• Ananias

ha ha va kul att läsa..lägger in vår story med

Vi träffades på krogen och ja hade druckit toooo mutch =)och ja och en kompis stod o dansade. ja va skit sne på en kille ja datat mycket ( en sån där riktig player ) som ja till slut bestämt mig för att skita i för han gjorde mig bara ledsen. o han stod med en tjej o kollade på oss o pekade..ja va skitarg o då kom min kille fram o började stöta. ( tydligen hade han gjort det tidigare också men ja hade dissat totalt och bara vänt ryggen till sa en kompis )
    sen i nästa sekund stod vi på golvet o hånglade =) ha ha
    ja minns att ja först använde honom bara för att visa den där andra killen att ja minsan inte trånade efter honom längre...
    men när vi kystes så va det klart...han kystes så braa.
    o därmed var det klart!
    På vägen ut tappade han bort sin telefon med mitt nr i, så hade han inte hittat den så vet man ju aldrig om det hade vart vi =)

• Ananias

bluebride- tråkigt . ja hoppas ni reder ut det!

• Ananias

lenaed- ja ska inte ha gördel, tycker den sitter bra ändå klänningen och känns som onödiga pengar för min del.
    ja lägger inte ner något större engagemang på det under=)
    klart ja ska köpa något nytt men inge stora grejjer o dyrt

Svar på tråden MAJ 2010 del 5