Inlägg från: patrikoannika |Visa alla inlägg
  • patrikoannika

MAJ 2010 del 5

Tråkigt att läsa om inställt bröllop! Meeeen tänk så "bra" (om man kan säga så) att ni kom till insikt till detta innan bröllopet.

Beklagar!

• patrikoannika

Vart har du hittat skor?

Skor är ett av mina dilemma som jag har kvar att ta itu med.... Hittar inga jag vill ha.. Jag vill ha en sko med öppen tå, med något litet där framme på tån (en blomma, eller några pärlor eller en rosett..) och så ska det vara hög klack och ett vristband runt foten.

Gaaa... hittar inga alls!

Hillena skrev 2010-03-02 19:49:52 följande:
    Oj vad längesen det var som jag skrev här *skäms* men jag har läst desto oftare. Härligt att höra hur det går framåt med allas planer. Själv börjar jag nog känna mig lite stressad redan, men jag vet inte vad mer jag kan göra nu som inte är gjort än...Läste om att ni pratat en del om slöjor. Jag var verkligen anti slöja men när jag var och provade min klänning så sa hon som hjälpte mig att jag skulle prova med en slöja till och då kändes det helt plötsligt så rätt! Så nu ska jag ha en kort slöja med lite pärlor i. Har axellångt hår så jag kan inte ha någon superavancerad så då känns det lite festligt att ha slöja i kyrkan. Har beställt skor från en sida på nätet och ska få dem nu snart, känns såå spännande. Hoppas bara att de passar för man får inte skicka tillbaka eftersom de är måttbeställda.
  • patrikoannika

Jag tänkte börja sola snart. Kanske gå två gånger i veckan för att kanske den sista veckan gå någongång till. Men jag vet inte riktigt, jag har aldrig "hållt på" att sola.

Jag är en blekfis!

• patrikoannika

Tror du inte att de kommer ändå? Jag har inte sagt något på mitt jobb, men jag tror nog att många dyker upp i kyrkan.

CiaLovesAndreas skrev 2010-03-06 19:20:42 följande:
    Jag funderar på om jag ska gå ut på jobbet med meddelandet om att de som vill får komma till kyrkan. Vad tror ni om det? Låter det dumt?
  • patrikoannika

I dag har blivande mannen pysslat. Jag har INTE tålamod med sånt, så det får han göra.

Placeringskort och framsida till festhäfte har han gjort.

Kika in i galleriet om ni vill.

• patrikoannika

Jag menar så klart att vi sätter in en annons den dagen då bröllopet är. Det "gör" man väl?!

Eller?

CiaLovesAndreas skrev 2010-03-07 16:04:52 följande:
    Men då måste de ju veta vilken kyrka och vilken tid det är
  • patrikoannika

Jag köpte en axelbandslös BH, trosa till det, strumpebandshållare och strumpor på en butik i Göteborg. Kostade 2100!! Men det var så fint, passform som inte går att jämföra med Lindex, fantastiskt material och superb service! Så det unnar jag mig faktiskt till bröllopet. Har aldrig, och kommer troligtvis aldrig att köpa så dyra underkläser igen, men till bröllopet så fick det faktiskt kosta nästan vad det ville.

Skor däremot har jag fortfarande inte hittat. Har kollat lite på nätet, men jag är lite skeptisk till att inte prova innan.
    Några tips?

Martinaa skrev 2010-03-09 22:09:56 följande:
    Var förresten och pratade med vårt festställe idag, och började prata lite om menyn, dukning med mera. Känns riktigt bra och jag tror vi kommer få en toppenkväll där! Gick en runda på stan sen och hittade faktiskt ett par skor. De finns i galleriet. De är väldigt enkla, inget märkvärdiga alls, men hade rätt klack. Högre än så kan jag inte ha. Har pratat med min kompis som brukar "pimpa" sina kläder med kedjor, nitar och allt möjligt, om hon kan hjälpa mig att fixa nån fin detalj på skorna! :)Var även på jakt efter underkläder. Hittade en söt på Lindex, men självklart inte i rätt storlek. Hittade en annan i rätt storlek på en annan underklädesbutik, men den kostade 899kr (!!). Det är ju alldeles för mycket för mig, men hur mycket lägger ni på underkläder??
  • patrikoannika

La förresten in ett kort på oss i galleriet. Har inte velat göra det innan det hela var officiellt. Och ja, nu är det ju det sedan ett bra tag tillbaka, men har inte tänk på det förrän nu.

Så vill ni se hur vi ser ut kan man kika in i mitt galleri.

• patrikoannika

2 (!!!) TVÅ månader kvar i dag!!

Gaaaaahhhh... det är ju inget, nada...

I morgon är det ju bara 1 månad och liiiiite till.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5