Vad kul att läsa om era hippor! Jag hade min hippa redan slutet mars pga av att en av mina bästa vänner fick barn nu i april. Jag blev tagen på morgonen mitt under träningspasset på gymmet, bubbel kl 10. Fick kamera där jag skulle fota massa under dagen tex Bästa posen, snyggaste rumpan osv. Vi tog bil ner till storstaden och hem till en vän där det var fler som slöt upp. Vi var 16 st - en sån ära, man blir helt rörd till tårar. Temat var 80tal så efter lunch och frågestund fick jag på mig 80talsdanskläder, våfflat hår, neongrönt o chockrosa, baddräkt utanpå byxor. Det roliga var att även vännerna klädde ut sig. Vi åkte till ett gym i klassen där vi hade 80talsdansklass med en superinstruktör. Efter det incheckning på hotell mitt i stan, spa och mys. Sen nya 80talskläder, lila pumps, axelvaddar, ögonskugga i regnbågens färger och sedan middag och party till kl 03. Stupade i säng på hotellrummet och fortsatte sedan dagen efter med hotellfrukost. Överlycklig, hade kunnat göra om min hippa närsom! Avis på er som har det kvar!