Inlägg från: johi77 |Visa alla inlägg
  • johi77

MAJ 2010 del 5

Hej brudar! Det var evigheter sen jag skrev nåt här av många skäl... Mestadels tidsbrist, jisses snart är det vår månad! Jag har det mesta under kontroll tror jag, ska sätta mig imorgon och ringa runt igen för massa bekräftelser. Hoppas allt går enligt planerna för er med! Kram

• johi77

Snart bara två veckor kvar....tror läget är under kontroll men det är ju så mkt saker som man ite kan göra förrän dagarna före... Jag har iaf i veckan fått klart klädseln till dagen efter (brunch + paketöppning) och även köpt mascara o läppglans som jag skulle ha eget. Det jag verkligen ligger efter med är festhäftet - ångest!

• johi77

Vad kul att läsa om era hippor! Jag hade min hippa redan slutet mars pga av att en av mina bästa vänner fick barn nu i april. Jag blev tagen på morgonen mitt under träningspasset på gymmet, bubbel kl 10. Fick kamera där jag skulle fota massa under dagen tex Bästa posen, snyggaste rumpan osv. Vi tog bil ner till storstaden och hem till en vän där det var fler som slöt upp. Vi var 16 st - en sån ära, man blir helt rörd till tårar. Temat var 80tal så efter lunch och frågestund fick jag på mig 80talsdanskläder, våfflat hår, neongrönt o chockrosa, baddräkt utanpå byxor. Det roliga var att även vännerna klädde ut sig. Vi åkte till ett gym i klassen där vi hade 80talsdansklass med en superinstruktör. Efter det incheckning på hotell mitt i stan, spa och mys. Sen nya 80talskläder, lila pumps, axelvaddar, ögonskugga i regnbågens färger och sedan middag och party till kl 03. Stupade i säng på hotellrummet och fortsatte sedan dagen efter med hotellfrukost. Överlycklig, hade kunnat göra om min hippa närsom! Avis på er som har det kvar!

• johi77

Roligt att läsa om ert pysslande. Vi har irrat runt på systembolag idag eftersom vi fick veta att våra kontakter strulat till det med vår tysklandsbeställning. Liiite ont i magen för det är ju bara en vecka kvar men det löser sig nog men det blir dyrare Annars så är festhäftena så gott som klara och jag har äntligen fått ihop bordsplaceringen.

Min oro just nu är över vädret! Så himla kallt, trodde det skulle vara grön vacker vår när jag gifte mig men det är ju knappt plusgrader! Galet!

• johi77

Fru B här! Nu snart varit gift en vecka! Lycka till alla som har den underbara roliga dagen framför er. Skulle kunna skriva så mkt om vår dag men det är enklare att ni spanar in på:

teacherjohi.blogspot.com

Kram majbrudar!

Svar på tråden MAJ 2010 del 5