• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Ananias

martinaa- tycker inte 500 låter så satigt..vi betalar 100 kr för 2 sånger!
    Även om det bara är 3 min för just er så tar ju det lite mera tid för henne..hon ska åka dit och hem och hon ska öva som du säger så billigare tror ja nte du hittar

Annifidde-brändpers vals ska vi ha =)

29maj-tycker inte alls det skulel se konstigt ut! ror det är vanligt att man gör så

• Long engagement

Vi har 2 veckor kvar idag och nu så blev det bakslag på tårtan, så vi behöver byta leverantör + en dumskalle som skulle handla åt oss i Tyskland säger att rödvinet från Argentina som vi ville ha inte finns mer, fastän jag ser det på nätet. Så nu blir det bolaget. STressfaktor 90...FInns det någon som är klar med allt?

• Martinaa

Woho, en maj-brud till! Välkommen hit! Vilket datum kan jag lägga in dig under??

• Long engagement

Martinaa skrev 2010-04-30 23:48:36 följande:
    Woho, en maj-brud till! Välkommen hit! Vilket datum kan jag lägga in dig under??

14 maj Sanna och Tomas i Danderyds kyrka :)

• Long engagement

Tack för välkomnandet. Är du klart med dina grejer????

• Ananias

Long engagement! Vi är klara med det emsta... ska bara bestämma blommor till borden och ringa cateringfirman en sista gång för avstämning! Annars tror jag at5t det är under kontroll

• Vårbrud 2010

Igår fick jag se prov på min brudbukett! Den kommer bli så fin. Jag kommer att ha röda & några få rosa rosor. Som grönt blir det hjärtan på tråd. Sen ska jag ha några pärlor i. Vad ska ni andra ha för blommor?

• Long engagement

Ananias skrev 2010-04-30 23:34:05 följande:
    martinaa- tycker inte 500 låter så satigt..vi betalar 100 kr för 2 sånger!Även om det bara är 3 min för just er så tar ju det lite mera tid för henne..hon ska åka dit och hem och hon ska öva som du säger så billigare tror ja nte du hittarAnnifidde-brändpers vals ska vi ha =)29maj-tycker inte alls det skulel se konstigt ut! ror det är vanligt att man gör så

100 kr för 2 sånger??? Grattis! :) Det täcker ju inte ens resan dit. Känner ni henne?

• Long engagement

"..... Det ungerska vinet hade vi tänk köpa i Sverige och det argentinska vinet från druvan Malbec, via en bekant som ska åka ner till Tyskland. Men igår ringde han och säger att affären i Tyskland har slutat importera argentinska viner. "Bekantingen" vill istället att vi ska satsa på ett Italienskt vin som han känner till.

Jag kollar upp det i butiken via nätet och hittar ingen text om det och blir mycket arg på att "den bekanta" faktiskt verkar ljuga för oss."

http://www.finest.se/userBlog/?uid=13277&beid=1355489

http://www.finest.se/SannaE

Svar på tråden MAJ 2010 del 5