• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • CiaLovesAndreas

Snuttfia,
    Åh, vad fint!

Idag ska jag till affären och göra slutprovningen på min klänning. Så nu är det väl bara att inse att det verkligen är på riktigt!

• moule

Jag kan väl säga som så att jag är förvånad över vilken typ av möhippa mina vänner anordnade med tanke på att jag när jag planerat deras har försök tänka vad DE skulle tycka var roligt och gärna förverkliga en dröm eller två.. Men vi är alla olika och jag tror de fick sig många skratt så jag får väl bjuda på det...

• annsoffan

Snuttfia: Verkligen fin klänning!!!

• sköldis10

Nu är jag färdig sminkad..min frisör har precis varit här och sminkat mig..sitter med ett öga som går i cerist/grått och ett som går i grå/svart..vet inte riktigt än vilket öga jag ska ta..buketten går ju i cerist så det lutar nog åt det..älskar att måla ögonen och få dem att se snygga ut..

Men lite jobbigt att bli sminkad..tyckte det kliade överallt till slut..

Hur har ni tänkt eran makeup??

• Bluebride

jag har ingen som kan göra min make up, vet e 17 om jag blir sminkad

• sköldis10

Bluebride skrev 2010-05-03 19:11:22 följande:
    jag har ingen som kan göra min make up, vet e 17 om jag blir sminkad

Då tycker jag du gör det själv..lite fondation och mascara gör susen.. Lite läppglans blir ju fint me.. Lycka till

• Bluebride

sköldis10 skrev 2010-05-03 19:14:50 följande:
      Då tycker jag du gör det själv..lite fondation och mascara gör susen.. Lite läppglans blir ju fint me.. Lycka till

smink är inte min starka sida, vill inte se ut som en clown på min bröllopsdag

• sköldis10

Nä så mkt behöver du nog inte sminka dig... Men lite är ju alltid fint. Fast man ska ju inte överdriva om man inte brukar sminka sig till vardags..och tvärtom att ta för lite då man ofta har mkt och sminka sig varje dag..då blir man ju inte sig lik i nåt fall..

Hur som helst vill man ju känna sig fin

• Bluebride

tack för tipsen. Tyvärr så har jag ju inget smink själv, jag brukar inte sminka mig för min hud tål det inte riktigt

Svar på tråden MAJ 2010 del 5