-
Tack! Fast det där är bara ett första "utkast". De kommer inte se ut så sedan. Har gjort hållare som korten ska sitta i, men det kommer bild på det så småningom.CiaLovesAndreas skrev 2010-05-13 10:39:05 följande:Jättefint!
-
Förresten, jag behöver hjälp med en sak:
Om det är dåligt väder på bröllopsdagen så ska vi anlända bakvägen till feststället och komma nerför en trappa (alla gäster komma bli jätteförvånade och undra hur vi kom dit :P ) och då tyckte tjejen där att vi skulle spela en fin låt. Så nu behöver jag hjälp med att komma på en fin ballad/kärlekssång som vi kan anlända till.
Dock har vi tänkt att bryta låten sen och dra igång typ "I gotta feelling" eller nåt
-
Fast i kyrkan ska man väl inte samtala så mycket va?? Tror du tänker på festhäften. Vigselprogrammet är ju det man har i kyrkan med ordnigen över själva vigseln.23maj2009 skrev 2010-05-13 11:52:11 följande:Jag ska ha ett vigselprogram per par.. det är ju lite meningen med att ha.. att de ska kunna samtala kring något och sätta ihop huvuden tillsammans..
-
Jo, men de har vi ju i kyrkan som solosånger! :PCiaLovesAndreas skrev 2010-05-13 11:57:02 följande:Martinaa,Åh, det låter ju jättefint att ni ska komma nerför en trapp. Dock har jag inget bra förslag på någon låt. Ni har ingen "egen" låt...som ni förknippar med er...?
-
Snuttfia:
Ja den låten tänkte jag också på. Får se vad vi kommer fram till tillsammans :) Men tack för det tipset, ska lägga fram den som förslag :)
-
Usch va tråkigt med alla sjukdomar och inflammationer. Hoppas det löser sig för er alla och ni är pigga och friska på lördag! :)
-
Jag har svårt att bestämma mig för om vi ska ha ett vigselprogram per par eller per person. Vi kommer ha texterna till psalmerna i programmet så man slipper bläddra i psalmbok också. Sen är ju frågan hur många extra vigselprogram man ska göra. Det kan ju alltid komma några fler till kyrkan än de som är bjudna.
-
Arkiv - Importera Word-dokument och så väljer du bingo.doc. Testa om det blir bra, annars kan du få en publisher-fil av mig!Tattoo82 skrev 2010-05-13 22:14:02 följande:Martina (eller nån annan som kanske kan ) Jag har ditt underbara bröllopsbingo sparat på datorn. Men hur lyckas jag kopiera in det i festprogrammet jag försöker göra i publisher??
-
Grattis till Gutebrud och Long Engagement och ni andra som gifte er IDAG!
O imorgon har vi ju en hel drös med brudar! Snuttfia, Avalon, EmMagnus, Fröken Strössel, PatrikoAnnika, Zavannah och alla ni andra! Stort LYCKA TILL imorgon och jag hoppas ni får en helt fantastisk dag trots väderprognoserna. Ni kommer skina desto mer istället Vi ser fram emot era rapporter och bilder. Och Snuttfia, från dig förväntar jag mig en extra recension av feststället
-
Nu äntligen har jag uppdaterat pysselbloggen om mina bordsplaceringshållare. Långt inlägg, men det har ju tagit sin lilla tid att göra allt...! :)