MAJ 2010 del 5
Igår var jag hos floristen...
Buketten kommer nog bli ssåååå fin..verkade det som iaf..
Cerist, rosa, grönt,och lite tråd med pärlor i..Vill ha den nu!!
Igår var jag hos floristen...
Buketten kommer nog bli ssåååå fin..verkade det som iaf..
Cerist, rosa, grönt,och lite tråd med pärlor i..Vill ha den nu!!
Vi ska träffa prästen idag
Vad behöver man ha med sig??
Godmorgon brudar..
Nu i veckan träffade vi våran präst..så himla bra va han.
Vi gick igenom kyrkobladet som jag gjort och gjorde lite ändringar, sen ska vi öva 2 dagar innan den stora dagen.
Kändes väldigt nära då man satt och pratade med honom, blev allt lite nervös..men det tillhör ju.
Allt är nästan klart nu, det enda problemet vi har är mina skor..fick hem ett par från pernillasbrudbutik, så fina men passar inte min fot riktigt.
Jag vill ha en lätt sko, superduperliten klack och sen lite paljetter och remar över..alltså ingen vanlig pumps..
har ni sett en sådan sko så hojta till...för här lyser dem med sin frånvaro..
Vi ska med ha ronja in och änglagård ut.
Vart har ni köpt era skor...får snart panik, hittar inga...
Nu är ringen klar..
Va hos frissan och kollade in min frisyr i dag..kommer bli kanon!!
Tänkte på en sak...på måndag så ska jag hämta min vigselring..tror ni att dem putsar upp förlovningringen med då?? Annars kanske den ser matt och tråkig ut..ni som har hämtat erar ringar hur gjorde dem för er??
Jag ska hämta min ring i en annan stad nu på måndag..då putsar dem säkert upp den, få ta med mig sambons ring me..eller vad tror ni de gör dem säkert? Blir lite väl långt att åka bara för den saken..
Känner mig hur dum som helst..har inte ens tänkt på att de ska gravera in i hans ring me?? Eller, för det ska dem väl??
Känner att butiken har inte gett oss någon info om nåt..lämnade in min förlovnings ring för att de skulle beställa hem en lika som jag ska ha som vigselring, de ringde aldrig upp mig när jag kunde hämta ringen utan jag fick ringa( vill ju inte gå för länge utan), fast att de sa att de ringer så fort min f-ring kommer tillbaka..förra veckan så började jag fundera om inte vigselringen var klar än, så jag tänkte jag ringer och kollar upp hur det är, jo, den är klar säger han då,..MEN RING UPP MIG DÅ!!! ..blir helt tokig..och nu när de ska putsa och gravera in..ååå..gifter mig om 2 veckor...
godkväll alla brudar...
Är så glad för idag har jag hämtat min ring.. Den blev sååå fin..är så lycklig, vill ha på mig den hela tiden..men tyvärr får den ligga i asken 2 veckor till, de putsade upp våra andra ringar och graverade allt under dagen,,var ju lite orolig och sur för detta innan ju,... Sen åkte jag och provade in klänningen...den blir med så jätte fin..det ända är ju skorna, alla har ju så hög klack..det är ju jätte snyggt, men jag är redan ganska lång och klänningen blir för kort. Den går inte att sy ner mer heller... Har alla ni höga klackar?? Jag har faktiskt köpt ett par idag, typ en guldfärgad sandal..är jag helt tokig?? Den var jätte fin och ingen kommer se skon..och sen kommer jag kunna använda den i sommar när jag vill...
Sen var jag och inhandlade lite ljusstakar och små vasar som jag ska ha blommor i.
Fasen vilken lycklig tjej jag är idag..vissa dagar kan man ju känna bara blä,blä...och allt bara snurrar...men jag suger på denna karamell idag..
Tittade på dessa pumps, och klacken är perfekt...men den är för vit mot min klänning, fast den knappt syns..hmmm... ja,ja nu har jag ju ett par och dem får det bli..kom på en annan sak nu..jag har ju inget armband...då är det till att leta efter det...kanske finns på glitter eller nåt..jag behöver verkligen inget dyr.