Inlägg från: sköldis10 |Visa alla inlägg
  • sköldis10

MAJ 2010 del 5

Ska kavajen vara stäng eller öppen då snyggingen går in??

• sköldis10

Hej igen..att man inte kan slitta sig en anning från denna tråden.. Förstår inte..varje gång jag är inne så blir jag nervös..blir mer på rikigt då..

Tänkte hör med er en sak..jag hade tänkt ha en liten rolig lek på festen..Vet inte hur jag ska förklara..men den fungerar typ att en del får uppgifter under kvällen..har tänkt skriva i festhäftet hos vissa, att typ när A har gjort detta så ska Du göra detta..förstår ni..?? Ha,ha..så dålig på att förklara..

Denna lek gjorde vi när vi hade en stor klassfest för många år sedan, men då fick varje bord en uppgift..så det gällde ha koll på när dem innan oss verkade göra sitt uppdrag..

Om någon vet hur man gör så skriv gärna..annars är det nog bara för mig att lägga ner denna tanke..

• sköldis10

Emsan o Davve skrev 2010-04-29 20:46:26 följande:
    Sköldis: Jag tror att du menar att man som gäst kan få ett hemligt uppdrag som varar under kvällen...ex. att när brudparet pussas så har en gäst fått i "uppdrag" att ställa sig på stolen och ropa HURRA.   Man hittar bara på några uppdrag, när jag har varit värd för fester och vet vilka som kommer, så har jag gett uppdrag till några "säkra" dvs de som jag vet kan bjuda på sig själva. Det som är viktigt att tänka på är att uppdragen är tydligt skrivna och att det ges diskret...Det kan stå i gästens servett eller kanske att toastmaster smyger till en lapp till verderbörande.   Hoppas att det hjälpte!

Tack för svaret

Kanske smidigt att sätta fast i festhäftet då hos vissa...??
    Har du/ni tips vad för " uppdrag" man kan hitta på.,,??

• sköldis10

Usch fy vad nervös jag blir...tänk om man skulle gift sig i morgon...hhuuaaa...
    Blir helt stirrig av bara tanken..tur att jag har 1 hel vecka på mig...haa,haaa..

• sköldis10

Nu är jag färdig sminkad..min frisör har precis varit här och sminkat mig..sitter med ett öga som går i cerist/grått och ett som går i grå/svart..vet inte riktigt än vilket öga jag ska ta..buketten går ju i cerist så det lutar nog åt det..älskar att måla ögonen och få dem att se snygga ut..

Men lite jobbigt att bli sminkad..tyckte det kliade överallt till slut..

Hur har ni tänkt eran makeup??

• sköldis10

Bluebride skrev 2010-05-03 19:11:22 följande:
    jag har ingen som kan göra min make up, vet e 17 om jag blir sminkad

Då tycker jag du gör det själv..lite fondation och mascara gör susen.. Lite läppglans blir ju fint me.. Lycka till

• sköldis10

Nä så mkt behöver du nog inte sminka dig... Men lite är ju alltid fint. Fast man ska ju inte överdriva om man inte brukar sminka sig till vardags..och tvärtom att ta för lite då man ofta har mkt och sminka sig varje dag..då blir man ju inte sig lik i nåt fall..

Hur som helst vill man ju känna sig fin

• sköldis10

Solrosfrön är ju ett allternativ att kasta...

• sköldis10

Jag behöver tips..

våra tjejer som ska sjunga är 3 st..jag frågade den tjejen som jag känner, hur mkt dem vill ha betalt...äsch inget, nä vi behöver inget..!!!!

Klart dem ska få betalt..men vad gör man i ett sådant läge??

• sköldis10

Fröken Strössel skrev 2010-05-04 14:56:49 följande:
    Tack jaao   Sköldis: Då skulle jag köpa en present till dem istället. Vet inte hur gamla de är men en flaska fin skumpa är alltdi uppskattad. Presentkort på en bra restauran kanske?

*Något vill vi ju självklart ge dem.. Ska fundera lite till...är det tråkigt att ge dem pengar i ett kuvert..??

*Vad ska alla ha för välkommst drink??

• sköldis10

Man blir inte gul av solarium..eller vad menar du???

Själv måste jag sola ikväll..tog bus i går och fötterna är fläckiga och gula..

• sköldis10

ar100522 skrev 2010-05-06 19:33:30 följande:
    Vi ska ha Änglagård ut!

Vi med

Svar på tråden MAJ 2010 del 5