Inlägg från: Ananias |Visa alla inlägg
  • Ananias

MAJ 2010 del 5

cialovesandreas- va spännande, vet hur det är, vi har precis flyttat in i vårt drömhus, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet=)

snuttfia- håller med patrikoannika- det brukar gå bättre än man tror. ungarna brular ju uppföra sig om någon ny o främmande kommer=)

ANG bordsplaceringen så satt ja o m2b igår under eart hour och försökte oss på bordsplaceringen...huvva. men fick ihop det emsta men hur tusan gör man när det är udda folk..alltså tex singlar.

mitt ex..vi har en singel som passar in bland mina vänner ( vill ju inte trycka in henne bland folk hon ej känner ) men hur vi än gör så blir det ju då så att ett par sitter bredvid henne..o då hamnar ju inte paret mittemot varandra...gör det något? eller hur ska man göra i sådanna fall. ska man duka så alla sitter lite snett emot så det inte blir uppenbart att paren sitter prick memot varandra. alltså lite sicksack eller vad man ska säga. någon som förstår mig=)??

Hur gör ni när ni har udda folk utan partner? eller ska man sätta perne bredvid varandra...
    usch det avr så svårt..man vill ju att alla ska sitta med den de känenr osv

• Ananias

jaao- ja tycker det låter bra. Ja tillhör den skaran som tycker man ska skriva/säga precis som man vill...för att undvika en massa missförstånd

• Ananias

moule- jättefin klännning..o det är väl kul att det är mycket av moulin r.

skattjakt låter mycket misstänkt! =)
    Jag är skitmisstänkt mot alla mina vänenr, varje gång de frågar om vi kan ses eller så så blir ja misstänksam=)
    hoppas de lyckas lura mig totalt så jag verkligen blir tagen på sängen...
    En kompis har bett att vi ska vara barnvakt åt hennes barn den 17 april, så ja lär vara beredd då=) ha ha

• Ananias

moule- nej nej nej din klänning är super. jag tycker den är råfin, verkligen speciell. men som sagt det är du som känner hur det ska vara, men aj vet att man ibland hakar upp sig på petitesser...ja tycker den är klockren

ansoffan-vill också se din klänninh men kan ej

• Ananias

cialovesandreas- ja det är dåligt, de tänker säkert att de vet ju att vi kommer... men man vet ju inte hur många liksom.

ja stör mig på att släktingar ringer till våra familjer och svarar fast det står att de ska ringa till oss. de säger till dom att de ska komma men vi hör inte ett ljud. så ja skriver inte upp dom förrens de svarat till oss.

har 2 barndomskompisar som inte kommer..de kommer till kyrkan men inte festen..blev lite ledsen faktiskt..för ja tror det bara handlar om att de inte vill, o den andra vill nog inte för attd en andra redan sagt nej...

• Ananias

vårbrud2010- vår plan är att m2b ska s¨å därframme OM prällen tillåter att min far får fram med mig...men enligt kyrkan är det ju diskriminerande att pappa går emd mig fram så vi får se va kyrkan säger...

Emsam- men va tråkigt, av är det hon håller på emd hans syster egentligen? barnsliogt må det vara i alla fall...

Ja har vart o beställt blommor idag...limenejlikor med grönt i..jättefint. så för 1 brudbukett 1 st tärnbukett 3 st näbb buketter 4 st corsage 3 st sstora murgrönekrukor till dekoration skulle det bli ca 1600...det är ju i prnicip gratis tycker jag=) ha ha..tur man gillar billiga blommor=)

• Ananias

snuttfia- ouj oj oj du fått mycket gjort nu!
    Men du, du skrev att du mailat de personer som inte har tillgång till dator=) OM de ej har tillgång till dator är det då någon idé att maila dom infon ?

• Ananias

I8ol- vi har fått en av en kompis som gifte sig o de glömde att använda den=) så vi får göra nytt försök =)

• Ananias

var i lokalen idag..det finns 17 champangeglas..hrmm...undrar vad cateringfirman tar för att hyra de ?

• Ananias

kom på en sak nu..brukar man dansa flera valser på kvällen eller ? har för mig att man brukar dansa vals med andra också..eller har jag fått det okm bakfoten ?

Svar på tråden MAJ 2010 del 5