MAJ 2010 del 5
cialovesandreas- va spännande, vet hur det är, vi har precis flyttat in i vårt drömhus, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet=)
snuttfia- håller med patrikoannika- det brukar gå bättre än man tror. ungarna brular ju uppföra sig om någon ny o främmande kommer=)
ANG bordsplaceringen så satt ja o m2b igår under eart hour och försökte oss på bordsplaceringen...huvva. men fick ihop det emsta men hur tusan gör man när det är udda folk..alltså tex singlar.
mitt ex..vi har en singel som passar in bland mina vänner ( vill ju inte trycka in henne bland folk hon ej känner ) men hur vi än gör så blir det ju då så att ett par sitter bredvid henne..o då hamnar ju inte paret mittemot varandra...gör det något? eller hur ska man göra i sådanna fall. ska man duka så alla sitter lite snett emot så det inte blir uppenbart att paren sitter prick memot varandra. alltså lite sicksack eller vad man ska säga. någon som förstår mig=)??
Hur gör ni när ni har udda folk utan partner? eller ska man sätta perne bredvid varandra...
usch det avr så svårt..man vill ju att alla ska sitta med den de känenr osv