Inlägg från: Emsan o Davve |Visa alla inlägg
  • Emsan o Davve

MAJ 2010 del 5

Helena O: Vilken skillnad det kan vara på hud och hud...:) Lycka till, bra att du hade provat innan. :)

• Emsan o Davve

Moule: Jag tänker som du... ett var och så kanske det kommer någon till till kyrkan.

Pustar i soffan efter ett race på staden, smink, bröllopsbok, en liten present till mannen, bus och "bridget jones trosor" *nöjd*

Lite vila, sen kommer bestman o toastmaster o diskuterar kvällen och öldrickeri i bastun ... ja boysen alltså..jag får väl titta på tv o dricka te eller något: :)

• Emsan o Davve

Ha en underbar dag brudar! Ni är med i tankarna idag... lyckospark :)

• Emsan o Davve

Härligt att höra om era bröllopshistorier! Jag blir helt varm om hjärtat... GRATTIS en en gång till er alla, ni är ju FRUAR.

Det enda som händer på bröllopfronten är att ringa en hel massa samtal...funkar bra...snart tar vi tag i vigselprogram o presenter till hjälpare o toastmaster o bestman.

I helgen provade jag klänningen, den passar fortfarande (YAY) efter att syster har sytt ut den, det är till och med ganska gulligt med lilla kulan som tittar fram :)

• Emsan o Davve

Grattis till er som blir fruar idag! Hoppas att ni får vackert väder.

Hippades igår...världens sorgligaste tillställning...alla utom fyra fick "förhinder" och tre av de fyra som var med kunde bara vara med en liten stund...jag är så arg och ledsen och besviken...känner mig snuvad på det som skulle ha varit en fantastisk dag...hur ska jag kunna titta dessa människor i ögonen på lördag och inte känna ilska och besvikelse?

Mannens svensexa var (tack o lov!) kanonfin och han kunde inte har varit mer nöjd...:)

• Emsan o Davve

Grattis igen till alla nyblivna fruar!! Jag längtar efter att se era vackra bilder!

l8ol: jag ser inga bilder..:(

Har repat mig efter helgens gråtkavalkad...hade bara en hemsk otur...alla som skulle komma ringde o bad om ursäkt och förklarade varför de inte kunde komma...men fortfarande, jag får ju aldrig tillbaka den dagen...

jaja...jag och magen tränar idag...eller ja..2 km på träningscykel, vila i 10 min 2 km till...allt för att jag inte ska ha för hög puls (+ att det skulle jag aldrig palla...har på ett mystiskt sätt förlorat allt flås...)

Dejt i frisörsalongen idag med mitt hjärta...och sedan glassprovning hos svärmor...ganska hyfsad dag framför mig! :)

innan dess ska jag väl få grejor gjort är det tänkt...och vila lite

• Emsan o Davve

Fina bilder! Vilken cool tårta och vackra barn :)

• Emsan o Davve

Bluebride och moule: Fantastiska bilder på er och era ÄKTA män! Det tåras i ögonen (och så himla roligt att se hur ni allihopa ser ut!)!!

Kladdade på brun utan sol och det blev SÅ BRA!!! Hurra, mycket bättre än spraytan, som dessutom var mycket dyrare :) Om det är någon som vill prova rekomenderar jag L'oreals sublime bronze. Superbra och man ser precis hur mycket och var man får på sig krämen :)

Idag har vi ochså klippt mannen (han ser ut som en HELT ny människa..eller ja en bättre version av sig själv) och färgat mitt hår...djuprött (uoppps skulle bli brunt, men jag kunde inte hålla mig)...gick ur frisörsalongen och kände mig som en hot mama :) Magen har ploppat ut lite mer...men det löser sig med klänningen *hoppas hoppas*

• Emsan o Davve

Jossie: Vilka vackra bilder! Hoppas jag ser ut sådär när min lill* har kommit :)

Ayle: JAg storbölade!! Så fint och vilka dultiga näbbar du hade!

• Emsan o Davve

Näe..är det sant jaao...i hela sverige?

• Emsan o Davve

hehe ok...blev nyfiken o kollade upp... i skåne ska vi få uppehåll och typ 13 grader...

• Emsan o Davve

Vigselprogramsutskrift och vikning :S
    OCH musikbränning...intensiv kväll framför oss

• Emsan o Davve

jaao: KLART att det gör!! ;)

Lycka till i veckan

• Emsan o Davve

majsan: skulle du kunna fråga någon jobbarkompis eller någon bekants äldre tonårsbarn? När jag gick på gymnasiet serverade jag på många bröllop och det enda som behövs egentligen är att det är en person som har kontakt med toastmaster/toastmadame, som berättar för de andra när de ska ut med maten. locka med en 500-ring eller något.

HOPPAS att det löser sig!

• Emsan o Davve

Nu är jag fru!!!! :)

En helt magisk dag/kväll/natt med vackra männiksor runt omkring mig. Bilderna kommer senare...först ska vi åka på bröllopsresa!

Svar på tråden MAJ 2010 del 5