Inlägg från: majsan801 |Visa alla inlägg
  • majsan801

MAJ 2010 del 5

Annsoffan du måste göra ditt bildgalleri synligt.
    Din hippa låter underbar precis så vill jag ha det..soft och kul.

• majsan801

Haha panikskratt var till sömmerskan för att hämta klänningen som hon lagt upp och skulle ju prova den. Jag hade dock gått ytterligare 2kg under påsken och vad hämde jo jag spräckte dragkedjan. Så det var bara att lämna den där och betala för en ny dragkedja suck. Borde verkligen ta itu med min vikt är bara 6v kvar nu. Jaja så kan det gå. Har ikväll smakat bröllopstårtan som vi ska ta. Sambon var nöjd så jag låter han bestämma.

• majsan801

Patrikoannika...jag är helt med dig. Måste ner minst 3-4kg men gärna åtminstone 7kg. Jag har 6v kvar hur göra. Är en sån gottegris att jag kan inte hejda mig. Gaaaah måste ta mig samman. Köpte desperat tidningen där martin lidberg berättar att man kan gå ner 6kg på 6veckor haha. Jag trivs inte alls med mina armar och mina dubbelhakor just nu. Fick barn för 8 månader sen och dessa bebiskg vill inte riktigt släppa mig.

• majsan801

Varit effektiv idag bokat både bröllopstårta och brud- och tärnbukett.

• majsan801

Ännu en en dag i bröllpets tecken. Har bokat tårta och brudbukett och tärn bukett. Övergett tanken med att jag ska binda själv gick förbi på kvantum blommor när jag såg en superfin bukett så jag sa att en sån vill jag ha fast med cerisa blommor och tärnbuketten lika fast mindre. Skulle bli ca 3-400kr känns helt ok. Men då innehåller min bara 3 blommor och tärnans bara 1 men men. Det är en enkel bukett jag vill ha har dock en massa sisal och ett rede med limefärgad bast. Sen har bröllopsfotografen varit här idag och efter vi diksuterat fram och tillbaka olika bilder så säger hon nej jag tänker ge er ett erbjudande jag vill vara med precis hela dagen och ni behöver bara betala för 2h mot att vi gör reklam för henne sen. Nöjd eller vad?? så nu kommer hos kl 07.50 och åker inte hem förrän festen är slut och vi håller budget.

• majsan801

Min man ska ha både och men däremot så har nog bestman inget eller jo kanske en vit näsduk vi har inte köpt någon i "rätt" färg iaf. Ska han ha blomma också, hur skiljer man han från brudgumen då?

• majsan801

Måste man legitimera sig då?? Det gör man väl på vigselsamtalet? Jag hade inte tänkt ha någon plånbok med. El ska ni gifta er borgeligt?

jaao skrev 2010-04-13 16:30:18 följande:
    Ahw! Kom på idag att jag glömt skicka in papprena till mitt nya körkort!! Någon som vet hur lång tid det tar att få det efter man skickat in? Skulle ju vara typsikt om jag inte kunde legitimera mig på bröllopsdagen
  • majsan801

Jag är inte hippad än....Ingen aning om när heller

• majsan801

Hej efter en gräslig vecka med magsjuka av hela familjen så börjar vi återhämta oss.

Igår hade vi vigselsamtal med prästen 2,5h tog det!!!! Ja han pratar VÄLDIGT mycket vår präst ojoj. Han är bullrig har enormt mycket åsikter om precis allt och är rak i det han säger. Kommer bli en kanon vigsel.

Har valt musik nu med så det blir Mendelssohn som ingångsmarch och sen änglagård som utgång. Som solo har vi ett pianosolo av metallica- nothing else matters sen en dikt. Psalmer blev 2 sommar/vår psalmer. Nu börjar det kännas som att det är på riktigt.

Gjorde våra vigselprogram igår med. Väldigt enkla men ändå skönt att ha de klara, bara detta hemska festprogram som ska skrivas ut då gaaaah.

• majsan801

1 månad kvar idag...blir lite panikslagen....

Svar på tråden MAJ 2010 del 5