MAJ 2010 del 5
man kanske kan köra typ 2 efter varandra
man kanske kan köra typ 2 efter varandra
avalon75- ja har också en gästa som sagt att hon inte äter det som serveras till förätt för att hon inte tycker om det. det är skagenröra med räkor o löjrom i skål med bröd
då får hon helt enkelt bara en annan rätt...men vet ej hur jag hade gjort om flera började tjaffsa om att de inte tyckte om o så..då hade ja noog serverat samma rakt av...
ASGARV ha ha ah min kille gjorde en rejäl tabbe idag..vi pratade i telefon o han fick 2 sms på telefonen...o han läser upp först det ena som var från telia sen säger han-.. -jaha det va ett till..o så öppnar han det o börjar läsa
- på lördag lånar vi Anna....sen tystnade han
asgarv..då var det ju ett sms från min kompis som skrev att de ska hippa mig ...
nog för att ja hade misstänkt det ändå att det skulle ske på lördag men nu VET ja...ha ha ha
vilken tabbe...
nu blir ja lite nervös...
martinaa- ha ha ja fast ja misstänkte det redan så överaskad hade jag inte blivit ändå=) men kan ju alltid låtsas=)
annsoffan- usch va tråkigt men kan du inte delegera lite så de som är hemma i sverige kan hjälpa dig med olika saker, dina föräldrar eller någon annan nära kanske kan bestämma mat. du kanske kan skicka över en bild på en bukett du vill ha så kan de beställa den, dom där hemma kanske kan planera mera åt er..trist men kanske en nödlösning!
jag är sååå jävlanervös inför hippan imorgon...shit...lär få igen..har anordnat 3 st hippor själv...help
oj oj vilken dag det var igår. Helt fantastisk rolig. dom hämtade mig vid lunch o det var så många felra än ja trott. kusin, syster, jobbkompisar o vänner..sååå kul. fick sälja lotter på stan, sjunga in en sång...helt vansinnigt kul men ja sjunger så bvansinnigt dåligt!! fyy fan!
den spelar de dessutom upp på restaurangen vi var på sen ha ha ha..usch alla bara garvade. var en till möhippa där..så skoj.
var på spa o fick massage och vi bubblade o hade skönt. o så var det utgång sålart!
En helt fantastisk dag...
dom hade ordnat allt så bra o det kändes så kul att dom var där för min skull =)
ar100522- vi ska ha Änglagård ut och ev Ronja in..helst vill ja ha hårgalåten på piano o fiol ( på skiva ) men vet ej hu kyrkan ställer sig till icke live musik. vi ska träffa prelle idag så ska fråga. men plan B är ronja in...de är ju såå stämningsfula=)
prästen var trevlig. En lite äldra dam. det va ok att pappa o ja går in. men de där med att ha egen musik på skiva lät lite tveksamt.lhon skulle kolla med han som spelar hur de skulle göra det
sköldis- har heller ej köpt skor...men ska köpa några vita ja kan ha i somar sen..spelar inte så stor roll för de syns inte under min långa klänning ändå
cialovesandreas- fyller han år snart skulle ja vänta annars skulle ja ge båda