-
Attsingens! Och det värsta är att man sååå många gånger i det läget redan möblerat huset i tanken och flyttat in. Krampådig!CiaLovesAndreas skrev 2010-05-04 17:55:43 följande:Det blev inget hus. Så det blir till att fortsätta leta.
-
idag om en vecka sitter jag och blir sminkad - hurra!
-
snuttfia: tack för "tipset" om paraply det är ju faktiskt en lösning på många problem :) dock behöver jag nog även lösa "ytterklädesproblemet", insåg att jag inte har ngt jackigt som täcker magen, men det löser sig :D
-
En stor varm kram till dig kattpoet - du, om ngn av oss blivande brudar, behöver verkligen det! Vilket rent h*lvete du måste gå igenom! K R A M!Kattpoet skrev 2010-05-08 19:45:05 följande:Jag har 2 veckor kvar och tappat lusten helt.... min klänning ligger i delar, mina två närmaste vänner är dödsjuka och katten fått epelepsi , kan mer saker gå fel? *SUCK* Nåja vi kommer ha en fejk vigsel i Skottland om vi inte får göra det lagligt, då viger en isbjörn oss. Och sedan gifter vi oss i Sverige.
-
Hurra - sablar till vår sabelhäck är ordnade. Kungen lät oss använda dem innan han gifter bort sin dotter ;)
-
Det låg en sk beredskapsorder på att alla sablar skulle skickas till kungabröllopet i Stockholm, men vi hade tur att kunna få möjligheten att få låna dem innan - hurra :)Martinaa skrev 2010-05-11 10:48:30 följande:Whot!??! Cooolt!
-
Jamenprecis, det adderar ju till tjusigheten liksom :)EmMagnus skrev 2010-05-11 19:02:13 följande:a n n a: Shit vad häftigt, det är ju häftigt med sabelhäck annars också men det är ju ändå coolare att kunna säga att dom fick ledigt av kungen
Dessutom ska min farfars sabel få vara med och "glänsa" i prakten, känns skönt att få lite släktband i militäreriet...
-
Hurra Kattpoet! :)
-
Jag och min blivande spenderade våra första dater i regnväder och känner att blir det regn på bröllopsdagen så är det ännu ett tecken på "ment to be"...
Jag anser att det är ett val man gör - antingen påverkas man av vädret eller inte. Och iom att det inte går att påverka vädret så varför låta det påverka en tillbaka :D -
-
bluebride - låt inte vädret påverka dig! du kan inte påverka det så bara släpp det - jag lovar att du under Er Stora Dag kommer att få fantastiskt väder i era hjärtan - för DET kan ni påverka! :)
-
Förstabilden fr fotografen - behöver jag säga annat än att jag är mer än nöjd? :)
a-n-n-a.se/wp-content/uploads/2010/05/32068_395431723681_535163681_4276776_4839499_n.jpg
-
tack, jag är så nöjd! han fångade verkligen känslan jag bad om :)
-
tack jaoo, anade väl att det var en bild i din smak ;)
och grattis till alla nygifta!
nu avslutas snart "vår månad", men vi ser väl till att kärleken består? :)
-
jaao skrev 2010-05-31 15:50:21 följande:Har lagt ut en bild... har inte hunnit få de andra än.me like! :)
-
Martinaa skrev 2010-05-31 13:20:15 följande:Finns det intresse här för en "Fruar maj 2010-tråd" att fortsätta tjöta i??självklart! :)