MAJ 2010 del 5
oj oj oj bara få dagar kvar tills man gifter sig... lsäkigt men härligt..börjar känans som allt är på plats men kommer att vara riktig nojjig på lördag... hoppas allt går vägen=)
oj oj oj bara få dagar kvar tills man gifter sig... lsäkigt men härligt..börjar känans som allt är på plats men kommer att vara riktig nojjig på lördag... hoppas allt går vägen=)
Emmagnus-ha ha ja är precis tvärtom..ganska glömsk i vanliga fall men nu..nu är ja helt galen..blir nästan skraj för mig själv...ja kommer ihåg ALLT..dkriver inte upp någonting ang bröllopet..inga minneslappar eller nått..minns allt ja tänker ja måste göra, ringa vem och vad som ska göras osv opsv...helt galet...tror min hjärna kommer att explodera snart=)
VA fan det ska vräka ner regn här på lördag=(...det gör egentligen inget förutom att jag är så nervös att vi inte får ett ända fint kort då...
long enga- ja har solat några gånger och jag är inte gul=)
Martinaa- TACK
Bluebride-ja de hör nog av sig snart..verkar inte som de hör av sig så långt innan.
Vi fick inte spela egen mucik i kyrkan, alltså från skiva. de sa attd ehar det som policy att de ska vara levande musik. verkar vara så på många ställen. men hoppas ni får det =)
anuttfuia-vi ska också ha änglagård ut..den är riktigt glad o pampig=)
ikväll har vi packat godis påsarna till fiskdammen, gjort klart bordsplacerings arken och planerat all packning till ungar o vad man ska ha med sig vart osv..känns som det blir ett rejält projekt att hålla sig på benen på lördag=)
Alltså seriöst vilken jävla stavning..e lite väl snabb över tangenterna ibland...=)
Hallå tjejjer! Kikar in en snabbis och tackar för alla lyckoönskningar! Mycket att göra igår men idag blir det lugnare..ska ju sitat hos frissan hela dagen=) Känner mig otroligt lugn mot hur ja trodde ja skulle vara! Kram påe r alla..återkommer imorgon =)
vilken dag jag säger bara VILKEN DAG..det var såå skoj..och nu är det över..snopet att det går så fort=) ha ha Vi hade verkligen jättekul, allt gick bra nu återstår bara det mindre skojjiga att städa lokalen...uff men men
emmagnus-ja visst..men ska bara få hem dom först..vi tog ju inga bilder själv utan andra tog åt oss...men det ska ni ja lovar=)
Halloj om någon vill se hur vi såg ut i lördags så kika in i mitt galleri=)
Martinaa- vi gjorde det enkelt. tog ett stort ark i mörkgrönt som vi sedan klippte ut 5 st bord från ett ljusare ark. sedn satt vi dit namnen bara på respektive plats. med sånnt där kludd ( häftmassa ) kan jag rekomendera, så man kan justera om det blir avbokningar i sista sek
29 maj- lånade av en kompis. hon har köpt den ihop med sin klänning
Emsan o Davve- ne fy förstår att du känenr dig besviken. Vad kunde vara så viktigt liksom att de inte kunde varamed dig en hel dag ...surt! Men vad hittadde ni på då medans ni väl hade möhippa=) något skoj hoppas jag !
Kram på dig
Grattis alla som gift sig
Föresten till alla er som bytt efternamn. Hur går man tillväga nu ? måste man invänta något intyg från skatteverket eller kan man byta körkort och så nu! Var 2 veckor sen vi gifte oss och man vill ju få de gjort så man verkligen kan säga man heter det !
Är det något mera man måste tänka på eller sköter det sig själv ...
Bluebride-kul å se bilder från där ni var! Har vart där så mycket när jag var barn..då låg man i plurret där nere vid sjön hela dagarna=) och vilken fin grönska och allt ni fick ! Och ni var såklart fina också=)
grattis alla som är nya fruar=)
Long engagement- va synd att filmen var så mörk, man ser ju inget=)
Jaoo-va stiliga ni var=)
Martinaa- så klart=)