• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Martinaa

Silvervästen finns åter i lager! :D Den supersöta barnvästen på Halens har varit slutsåld länge, men nu finns den inne igen! :) Om det är nån mer som vill ha till sina barn eller näbbar!
    halens.se/Product/045130

• sköldis10
    Martinaa skrev 2010-04-18 19:53:12 följande:
    Silvervästen finns åter i lager! :D Den supersöta barnvästen på Halens har varit slutsåld länge, men nu finns den inne igen! :) Om det är nån mer som vill ha till sina barn eller näbbar! halens.se/Product/045130
    Fick hem våran förra veckan,,så fin och passade perfekt, vi tog den i champangefärg..ååå..började nästan gråta så fin var han.
  • Megi

Jag blev hippad igår =) Ooooh så kul vi hade det! Ringde mig 10 min innan fick olika ledtrådar för att jag skulle ta med mig vissa grejjer.. Ringde och smsade varje minut, blev så stressad hahah att jag inte hittade någonting, men det var meningen.. hahah! Det kom många bilar med många snygga french maid´s. De vaaa så snygga och sen bar det av på massa busigheter.. De hade även fixat en snygg outfit till mig och en lååång slöja.

Tjejerna hade köpt ngt som representerade mig och det blev många fina och olika presenter =) hihiii!

Det var verkligen skiiit skooojj! Så kul hade vi...

• moule

Jag är väl en av få i denna tråden som inte blev hippad igår =)
    Har starka mosstankar om den 1 Maj dock.. Får väl se om jag har rätt.

Vi var och träffade prästen igår, fick till slut igenom allt vi ville, kändes bra. Men inatt har jag bara drömt om kyrkan och vigseln, det blev på något vis på allvar när gick igenom vigsel..

Nästa helg gifter sig vännerna, ska bli jätteskoj!

• a n n a

moule - jag blev inte hippad igår, min kommer på onsdag istället :)

• majsan801

Jag är inte hippad än....Ingen aning om när heller

• CiaLovesAndreas

Jag är heller inte hippad....än

Jag är ledig i helgen, så vi får väl se vad som händer då Men försöker att inte tänka så mycket på det

• snuttfia

Jag är inte heller hippad och vet inte om jag kommer att bli det... Man får väl se vad som händer :)

• Josssie

Har inte heller blivit hippad. Har fortfarande inte lyckats få lillan att ta flaskan (hon är 3 mån och en vecka) så jag gissar att vännerna väntar på att det ska gå så jag kan lämna henne hemma med blivande maken. En av tärnorna är väldigt ihärdig och frågar stup i ett om hon tagit flaskan än så jag börjar ju ana att det är hippa på g.

• patrikoannika

Ingen hippa här än så länge...

Har också starka misstankar om 1 maj!

Vi får väl se...

Svar på tråden MAJ 2010 del 5