• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • snuttfia

Jag var förresten och gjorde provuppsättning hos frissan idag :) Tror det blir jättefint. Hon gjorde bara lite provisoriskt och hade inte rätt färg på löshåret men jag såg ändå att jag gillade det. Färgade och toppade också och så fick hn ta mina förvuxna ögonbryn och formade dem så fint så :) Brukar hålla dem fina men när de väl vuxit igen så är jag skitdålig på att forma dem så nu behöver jag bara hålla efter dem. Vi hann inte med nån sminkning för de ringde från dagis när jag satt med folie och färg i håret och ville att jag skulle hämta dottern för hon har ögoninflammation... Typiskt! Men jag fick en ny tid till dan innan bröllopet för hon ville kunna matcha foundationen med den hudton jag har då...

Tyvärr hann jag inte med att beställa blommor och tårta som jag tänkt göra på vägen hem. Typiskt att den enda dag jag "fuskar" (man får ju inte roa sig när ungarna är på dagis, då ska man jobba) så ringer de och vill att jag ska hämta... Jaja, det blir nog bra ändå :)

• CiaLovesAndreas

En fråga till er som köpt strumpeband. Har ni köpt dem i nån affär eller på nätet?
    Var och kollade på Lindex och H&M, men inget napp. Men jag kanske letar i fel affärer.

• Bella83

Kolla brudbutiker.....alltså klänningsaffärer! Jag fick mitt när jag köpte min klänning :)

• Martinaa
    CiaLovesAndreas skrev 2010-04-19 16:58:00 följande:
    En fråga till er som köpt strumpeband. Har ni köpt dem i nån affär eller på nätet?Var och kollade på Lindex och H&M, men inget napp. Men jag kanske letar i fel affärer.
    Jag köpte på Change, och så fort jag gjort det så såg jag strumpeband i vartenda butik jag gick in i, haha. Har hittat på Lindex och Kappahl iaf.
  • CiaLovesAndreas

Bella,
    Tänkte kolla där i sista hand. Känns som att de kan ta rätt så bra betalt i såna affärer....men vad vet jag.

Martinaa,
    Får ta en tripp till KappAhl imorgon då

• SofieochJamie
    CiaLovesAndreas skrev 2010-04-19 17:12:43 följande:
    Bella,Tänkte kolla där i sista hand. Känns som att de kan ta rätt så bra betalt i såna affärer....men vad vet jag.Martinaa,Får ta en tripp till KappAhl imorgon då
    Såg att de hade strumpeband i ivory på kappahl idag
  • CiaLovesAndreas
    SofieochJamie skrev 2010-04-19 19:53:19 följande:
    Såg att de hade strumpeband i ivory på kappahl idag
    Aha, jag som tänkte att jag skulle satsa på nåt blått. För att få ihop till den där ramsan ni vet. Nånting nytt....osv.
  • Hannaibröllopstankar

Min son har oxå den champagnefärgade västen från Halens, han är 4,5 år och var sååå fin i den. Min blivande har hyrt kravatt och väst i samma färg.

• Rapsbrud

Idag har vi träffat vår fotograf, hon verkade ha många bra idéer. Vi fick titta igenom ett antal bilder och säga vilka som mest liknade såna bilder vi vill ta. Kom fram till att vi vill ha rätt avslappnade och spontana bilder.

• l8ol

Å jag fick hämta min magiska ring igår! Imorron ska jag hämta klänningen från sömmerskan :)

Svar på tråden MAJ 2010 del 5