Inlägg från: Rapsbrud |Visa alla inlägg
  • Rapsbrud

MAJ 2010 del 5

Just det, när makens äldsta syster höll sitt tal sen på middagen blev jag också tårögd, men det gjorde ju inget.

• Rapsbrud

Ananias: Vad kul att se era bilder! Ser jättefint ut alltihop!

• Rapsbrud

Lycka till alla som gifter sig imorgon!

• Rapsbrud

snuttfia: Helt rätt inställning! Ibland blir inte allt som man har tänkt sig, men bara du har din man vid din sida och ni är tillsammans så får ni en bra dag. Sov så gott!

• Rapsbrud

Hihi har precis tittat på videon av vår vigsel! Kul att ha upplevelsen bevarad på film, det var precis lika fint att se det igen som när vi upplevde det på riktigt för en vecka sedan.

• Rapsbrud

jaao: Min systers man filmade både vår vigsel och alla tal sen på middagen. Har bara sett vigseln än, men den hade han filmat jättebra. Så kul att ha det bevarat så man kan se allt igen!

• Rapsbrud

EmMagnus: Vad härligt det låter!  

Nu har jag lagt upp lite bilder från vårt bröllop, titta i galleriet om ni är nyfikna!

• Rapsbrud

Vet ni vad? Jag mailade Skatteverket igår och frågade om de hade fått in vårt vigselbevis och idag fick jag svar att jag är registrerad som gift hos dem och att mitt efternamn har blivit ändrat. Rätt bra jobbat av de, har ju bara gått 1½ vecka sen bröllopet. Känns skönt att jag hinner skaffa nytt pass innan vi åker på bröllopsresa den 17 juni, biljetterna är ju bokade i mitt nya namn.

• Rapsbrud

Ananis: Jag fick brev från Skatteverket i fredags om att mitt namnbyte gått igenom, så det tog lite mindre än 2 veckor. Fick brev från Transportstyrelsen samtidigt om att jag ska förnya körkortet p.g.a. namnbytet. Jag skickade ett mail till Skatteverket och frågade om de hade fått in vigselbeviset och så. Fick svar på mail dagen efter och sen kom brevet dagen efter det.

Grattis alla som blivit fruar i helgen!

• Rapsbrud

moule: Blir ju bara liiiiiiite avis på er som gifte er när rapsen blommade! Hade hela tiden tänkt att jag ville ha en bröllopsbild med raps i bakgrunden men tyvärr hann inte rapsen börja blomma till den 8:e maj i år (vilket den gjorde samma datum förra året), Jaja. Er bild var jättefin i alla fall, eller alla bilderna på er. Måste passa på att säga att du är en jätteduktig fotograf själv också, bilderna på din blogg är verkligen jättefina!!

• Rapsbrud

Long engagement: Ca 1,5 vecka tog det, det tror jag inte är så farligt länge.

• Rapsbrud

majsan801: Vilken tur! Bra tjatat av din mamma

Svar på tråden MAJ 2010 del 5