MAJ 2010 del 5
Martinaa, mitt program är i A6-format, det är ett vanligt korrespondenskort (dubbelvikt, stort som ett vanligt kuvert allstå) som jag använder till omslag. Sen har jag ett dubbelvikt halvt A4 inuti som måste fästas. Hmmm... Vad svårt att förklara, fattar du hur jag menar? Det är alltså ett omslag och så ett uppslag inuti, skrivet på båda sidor. Så sammanlagt blir det 4 st A6-sidor. Dvs inte mycket text alls. Bara Ingångmusik (namn och kompositör), Psalm (med text), "Vigselakt", Psalm (med text), "Bön", "Vigseltal", Psalm (med text), Utgångmusik (namn och kompositör). Sen står det bara medverkande och där står präst, kanstor, tärna och marskalk. Sen skrev jag tack till alla som kommit för att de hjälper till att göra dagen perfekt. Så det är ju ett häfte då, men väldigt litet :) Kan fota och lägga in nån dag när det är lite ljusare...
Har sattit upp vår första bröllopspresent idag :) Vi fick en skitsnygg lampa till köket. Jag har önskat mig den jättelänge. Den skulle tagit tre veckor att leverera men tog bara två dagar så den dök upp häromdagen och lådan var så stor så vi fick tillåtelse att sätta upp den i förtid. Det är mina föräldrar som varit så snälla, vi hade bara en glödlampa i sladd innan för kökslampan gick sönder för några veckor sen...