• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • EmMagnus
    Josssie skrev 2010-04-23 15:14:56 följande:
    Iiih idag kom mina klänningar! Brudklänning och 4 tärnklänningar. De är sååå fina! Hoppas bara de passar också. Hoppade i brudklänningen och den verkar vara bra i passform men jag vet inte säkert förrän jag fått hjälp med snörningen. Men det ser lovande ut iallafall. Och jösses vilken kvalitet! Kan inte tro att jag betalt 1300 för den. Nu ska jag fortsätta med mitt festprogram. Hihi nu är det roligt igen. Är det förresten nån som vet om man kan få tag på typsnittet Bickham script till Publisher? Vet att det finns i InDesign, men har verkligen ingen aning hur man gör i det programmet. Har det inte på min dator heller för den delen men kunde få låna av en kompis.
    Jag vet att det finns en sida där man kan ladda ner typsnitt, men jag har ju helt glömt vad det heter nu. Testa att googla och se vad du hittar.

Jag testade att googla och hittade denna tråden från ett forum, den kanske kan hjälpa dig:

answers.yahoo.com/question/index

• Martinaa

Jossie:

Dafont.com (www.dafont.com/) har massa olika typsnitt, dock inte den du skrev. Jag fick fram den här sidan istället, men de verkar kosta pengar där?? www.fonts.com/findfonts/SearchPage.htm%20Script

Kolla istället första länken jag gav dig, och välj någon av kategorierna under Script upptill, så hittar du säkert nån som liknar den. De är gratis att ladda ner.

• Kattpoet

Fortfarande inte fått ett okej på att gifta oss.....

• Martinaa
    Kattpoet skrev 2010-04-23 19:40:25 följande:
    Fortfarande inte fått ett okej på att gifta oss.....
    {#lang_emotions_frown}
  • sköldis10

Tänkte på en sak...på måndag så ska jag hämta min vigselring..tror ni att dem putsar upp förlovningringen med då?? Annars kanske den ser matt och tråkig ut..ni som har hämtat erar ringar hur gjorde dem för er??

• Bella83

Vi ska lämna våra ca en vecka innan så fixar de dem då! Det ingr i priset där vi köpte vigselringen!

• Martinaa
    Bella83 skrev 2010-04-23 23:16:39 följande:
    Vi ska lämna våra ca en vecka innan så fixar de dem då! Det ingr i priset där vi köpte vigselringen!
    Samma här!
  • Tattoo82

Sitter och väntar på att huset ska stormas av ett gäng grabbar som ska kinappa min blivande man. Jag och barnen har precis ätit frukost, mannen ligger fortfarande och sover!

• Vårbrud 2010

Tatto: Samma här :) Jag fick min förra helgen.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5