• annaochmias

Kolla in den här videon! :D

Häftigaste inbjudan/STD jag sett!

• Svar på tråden Kolla in den här videon! :D
  • MrsCool

kan inte annat än att hålla med..:) riktigt kul idé..och att de har hittat en så bra berättarröst också.. låter ju precis som killen som gör trailers på riktigt.. de kanske känner honom iofs:)

undrar om amerikanerna verkligen förkortar det STD? med tanke på att det första jag skulle tänka på var "Sexual Transmitted Disease"(sett den amerikanska reklamen för vaccin mot livmoderhalscancer lite för många gånger kanske) o det är ju dumt..:P

• annaochmias

*asgarvar*

Hahaha, det tänkte jag inte på, nej det var bara jag som hade bråttom när jag skrev för det ringde en kund på jobbet precis så jag förkortade "Save the date-videon" och skickade iväg tråden innan jag svarade...

Nu ringer det igen!

• aikidoaasa

Hur kul var inte det här?! Det skulle vara hur kul som helst att ha hittat på något sådant här.
  • Jojjo82

Nä fy fan vad den där var bra!! Min filmtokige man kommer att bli grön av avund när jag visar honom filmen Helt galet proffsig!

• Idhrenniel

Verkligen! Men, det känns ju som att nån av dom jobbar med sånt här eller har en polare som hjälpt dom, kan ju inte varit helt lätt!

• saga 2010

Hahaha otroligt välgjord och bra! Känns som att de måste känna någon som jobbar med film eller liknande alternativt att de jobbar med det själv eller är väldigt intresserade av detta.

Jag och min blivande bjöd oxå in familj och vänner med en video, dock en mycket mycket enklare version med ihopklippta bilder och text. Var himla kul och annorlunda sätt att berätta det på. Vi fick väldigt positiv respons :)

• TheD

Vad löjligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gillade inte alls filmen. Kunde ha utförts mycket bättre, tänk att få hem det där, vad man skulle skämmas!

Hoppas andra har gjort det mycket bättre!

:)

• Sommarbrud2010

Vilken kul idé! Plötsligt känns våra skickade save the date kort väldigt enkla.... =)

• Alexxxi

Va coolt!! =) Hade lätt gjort nåt sånt liknande men nu är det för sent, inbjudningskorten är skickade, haha.

Svar på tråden Kolla in den här videon! :D