• CrazyLove

Tips på online skobutiker önskas!!

Bara överös er med era tips på vart jag kan köpa mina brudskor..har letat i hur många butiker som helst men hittar inga som jag känner är jag.. kanske har man bättre tur på nätet..

• Svar på tråden Tips på online skobutiker önskas!!
  • mittid

matildasfest.dinstudio.se/text1_81.html

Här kötpe jag skor, längd/bredd/höjd/färg/form alltså måttbeställda skor, betalade 450:- i våras. De satt som ett smäck. Mät båda fötterna gå på de större måttet om de är olika. Lycka till!!!

• Strand och ballonger

Har du kollat brandos.se?
    Lykke til og si til om ni hittar helt enkla satin pumps med rund tå og ca 5 cm klack:)

• JessicaJnsson

Jag hittade precis min sko på brandos.se Men nu finns den inte kvar, så det är bara att börja leta igen...
    Så mer tips, mycket mer tips!

• starfish

du kan ta bilden på skon du vill ha och skicka till matildasfest, angelinas, devinityred t.ex. de har även skor i sitt sortiment.

• 100703 M och B

Jag har beställt från Pernillas Brudbutik (www.pernillasbrudbutik.se) och väntar spänt på att få hem dem! Hon trodde att det skulle ta ca 4 veckor (jag designade själv, det tar lite längre tid) och i så fall kommer de om en vecka. :)

• sköldis10

Mer tips..har inte hittat några skor än..gifter mig om 4 veckor.. börjar bli lite små jobbigt!!

• sköldis10
    Avalon75 skrev 2010-04-12 08:21:16 följande:
    Jag köpte mina Bordelloskor här: www.shoebuy.comGrymt snabb service.
    Tack för tipset..hittade ett par jag skulle vilja ha..men hur lång tid tog det att få hem dem?? Sen undra jag lite med stl..?? Är dem mindre eller större i stl? Jag har 40 men vad är det för siffra då?? 7-8??
Svar på tråden Tips på online skobutiker önskas!!