Hjälp! Tips på Bröllopsresa i nov/december
Vi har tänkt åka på bröllopsresa i november/december i år och undrar om du vet vart det är varmt och skönt och inte särskilt många regndagar vid denna tid? Är det bara Thailand som gäller? :S
Vi har tänkt åka på bröllopsresa i november/december i år och undrar om du vet vart det är varmt och skönt och inte särskilt många regndagar vid denna tid? Är det bara Thailand som gäller? :S
Mauritius, Maldiverna, Seychellerna, Cook öarna,
Dominikanska republiken, Aruba några förslag.
Jag skulle föreslå Sydafrika.
Indien, Goa är underbart !
Oj, tack! Har ni varit på de platserna vid den tiden?
Jag har en arbetskamrat som var i Sydafrika på bröllopsresa i november/december (kommer inte ihåg exakt) 2009 och hon kom tillbaka väldigt brunbränd och nöjd med sin resa. De hade rest runt lite och sett en hel del.. Å självklart druckit gott vin.. =)
Jag har varit i Goa i början av januari (och i april), så inte riktigt.. Men nästan . I januari var det underbart väder, lagom varmt, runt 30 gr och varmt och härligt i havet. Svala nätter dock så man behövde en filt och det är nog ungefär detsamma i december. Jag älskar det!! Men, det är annorlunda och fattigt och så, så det kan vara lite jobbigt till en början. Men fantastisk mat, härliga människor, underbar shopping, sjukt låga proser osv osv
. Indiennörd - javisst
. Vi bara väntar på att barnen ska bli lite större så blir det en tur igen.
Vi funderar också på vart vi ska åka på bröllopsresa, vi gifter oss i december. Just nu verkar det som att vi lutar mest åt en karibisk kryssning som utgår från USA och även vara där runt en vecka... Men det fanns inte så stort utbud vad gällde kryssningar runt våra datum...