• SJ 85

Billiga fotografer i Gbg

Billiga bra fotografer i Göteborg?

• Svar på tråden Billiga fotografer i Gbg
  • Sofia Oktoberbruden

Jag letar oxå. Någon därute som har tips?

• marina86

allt står ju på engelska på den sidan och inga priser?!

• fryser

ring o prata med henne. hon pratar svenska. vet att hon har jobbat mycket utomlands o även bott i usa så dte är kanske därför allt står på engelska

• N0RA

Vad är rimliga priser?
    Fick erbjudande på 3500 för fotograferingen (ett par timmar) utan bilder, och saftigt dyra bilder därefter med ett rimligt inte alltför stort paket på ca 10000:-. Detta ej i Gbg men i trakterna runt om.

Självklart skall ju fotograferna kunna försörja sig, men det blir bra saftigt i pris. Speciellt när jag själv älskar att dona med redigeringen och layuoter, men inte får det om jag har professionell fotograf. Önskar jag kunde ta mina bilder själv, men lite svårt...

• Bubo

Professionella fotografer måste betala moms, skatt och andra avgifter. Vill du jobba i stort sett gratis en hel Lördag, eller vill du ha lön ?

N0RA skrev 2010-03-30 14:06:56 följande:
    Vad är rimliga priser? Fick erbjudande på 3500 för fotograferingen (ett par timmar) utan bilder, och saftigt dyra bilder därefter med ett rimligt inte alltför stort paket på ca 10000:-. Detta ej i Gbg men i trakterna runt om. Självklart skall ju fotograferna kunna försörja sig, men det blir bra saftigt i pris. Speciellt när jag själv älskar att dona med redigeringen och layuoter, men inte får det om jag har professionell fotograf. Önskar jag kunde ta mina bilder själv, men lite svårt...
  • Gnistra mera

Vi har bokat Daniel på Rixfoto. Han är jättetrevlig, vi gillar hans bilder samt han verkar ha "rimliga" priser.

www.rixfoto.se

• N0RA
    Bubo skrev 2010-03-30 14:43:47 följande:
    Professionella fotografer måste betala moms, skatt och andra avgifter. Vill du jobba i stort sett gratis en hel Lördag, eller vill du ha lön ?
    Självklart förstår jag ju att det är deras jobb som jag skrev, jag tror inte de har alltför mycket över när material och moms etc är betalt.
  • Malla och Mojje

vet inte vad billigt är men när vi letade heldagsfotografering så gjorde jag en sammanställning i Word av massa fotografer i Gbg, den som är intresserad kan ju inboxa mig sin mailadress.

• Shiosan

Camilla Sundberg ska fota vårat bröllop. Supertrevlig tjej med bra priser!!! :) Var på en provfotografering med henne i förra veckan och det var verkligen super, har redan fått se bilderna hon tog!!
    camillasundberg.net

• VeraHermine

svårt att veta vad som är billigt och vad som är dyrt men du kan ju kolla in www.fotokompaniet.com/ och se om det verkar vara något för dig
    väldigt trevliga och kan göra det mesta med analoga bilder så om det är det man gillar ska du definitivt kolla in :)

Svar på tråden Billiga fotografer i Gbg