Har ni bröllopsförsäkring???
Ja, en enkel fråga kanske....men inte för MITT försäkringsbolag, som aldrig hade hört talas om det!! Men visst finns det??
Ja, en enkel fråga kanske....men inte för MITT försäkringsbolag, som aldrig hade hört talas om det!! Men visst finns det??
Vi hade inte det. Vi övervägde det men blev rekommenderade att inte ta någon eftersom mycket av det som försäkringen skulle kompensera för redan täcktes av andra försäkringar vi hade eller våra rättigheter som konsumenter.
Ja, det finns tror jag, men det är inte de vanliga försäkringsbolage som har en sådan har jag för mig.. Är redan gift, men förstår inte varför man ska ha speciell försäkring för bröllop.
det finns!!
men tror som ovan att de inte är vanliga försäkringsbolag som har de! Vi ska inte ha de men hade nog övervägt de om jag skulle ha ett dyrt bröllop!
vi har det och tog det då vi har sån otur med allt ;)
Sök på företagsregister här på sidan eller bara sk på det på denna sida så kommer det upp olika, även på google.se
Vi har ingen försäkring men vårat bröllop är juh litet, så man får helt enkelt hoppas att man inte blir plötsligt sjuk och måste ställa in! För vid såna tillfällen tror jag säkert att det kan vara bra att ha en försäkring..
det lutar nog åt att vi inte tar någon heller. Inget är ju speciellt dyrt och det går lätt att flytta om så skulle behövas.
Tack för era input´s
kram