• BeSt

Leveranstid på Maggie Sottero

Hej!

Va och hittade min drömklänning igår, en Maggie Sottero och dom var tvungen att skicka en förfrågan om det fanns möjlighet att beställa den så att den skulle hinna komma till vårt bröllop 12 Juni.Har någon erfarenhet från detta märke? brukar det gå snabbt eller kan det ta 3-4 månader.Åh skulle bli så ledsen om den inte hinner komma.

VA tror ni? finns det kanske expressfrakt?

• Svar på tråden Leveranstid på Maggie Sottero
  • BeSt

Tack för infon, jag fick ett samtal ifrån dom och då meddelade dom mig att det finns en klänning i min storlek i USA så att det skulle ta ca 3-4 veckor att få de. Blev överkycklig över samtalet och otroligt hjälpsam personal. Hoppas du blev nöjd med din Sottero klänning dom är ju så otroligt vackra.

• BeSt

(malla och mojje) fy va spännande, jag längtar så mycket tills jag får pröva min..tror bestämmt att det är dax snart att den visar sig Annars blir jag orolig..

För övrgit har maggie Sottero otroligt vackra klänningar

Det finns bild på min klänning i mitt "galleri" både fram och bak på klänningen, men skall dock inte ha Boleron till.

• BeSt

Oj har helt missat era svar, jag ska ändra så att man kan se mitt galleri =). va roligt ha vi har så mycket gemensamt, det brukar vara rätt så olika annars vad man vill ha... Lycka till =D

Svar på tråden Leveranstid på Maggie Sottero