• memyselfandi

Fotograf i Skåne till Mallorca???

Hjälp..behöver hitta bra fotograf som kan utgå från Skåne och följa med till
    Mallorca och fota. Vi hade tänkte ha bilder på oss och lite fam mingel. Ngn som vet ngn riktigt duktig? Vi lägger mkt pengar på fotografen eftersom vi ser det som det viktigaste minnet, därför är vi också kräsna. Vilken fotograf kan fånga den där känslan?
    Hjälp hjälp tack snälla
    MVH
    Maria

• Svar på tråden Fotograf i Skåne till Mallorca???
  • CosmoKramer

Hej.

Det finns massor av duktiga fotografer runt om i Skåne, och i Sverige för den delen om de ändå ska med till Mallorca.

Kika runt här på sidan, finns ett företagsregister där du kan söka på tex. fotografer i skåne.

Jag kan rekommendera FornanderFoto.se Vad jag skulle rekommendera, eftersom du vill ha så pass mycket ut av fotografen, är att be dem skicka över lite mer bilder alternativt träffas för att få en bättre blick över deras bilder. Ofta ser man bara ett litet urval på deras hemsidor.

Mvh

• Bella Mi

Menar du nästa år i Maj? För om det är detta året kommer du inte kunna hitta någon duktig fotograf. De är bokade säkert ett år innan. Jag har jobbat med flera duktiga i Malmö/Skåne området. Maila mig om du är intresserad.
    lazey@live.se

Men som regel har många fotografer 3 bröllop/Lördag och om de ska tacka nej till dessa + räkna in boende+ resa så får ni nog räkna med runt 30000kr. För vem vill åka till Mallis 2 dagar om de ändå har fullt hemma. Jag jobbar på en reklambyrå så jag jobbar endast med de bästa.

• Marre29

Jag kan verkligen rekommendera Niklas Lundström. Han har tidigare fotograferat i Toscana i Italien och han är riktigt duktig. Kolla in hans sida www.nilund.com/brollop Men som sagt är det i maj i år så kan det nog vara svårt att boka honom. Han brukar vara bokad tidigt. Men är det nästa år som ni ska gifta er så tycker jag verkligen att du ska kontakta honom.

• Wille Jr

Han har jag aldrig hört talas om, få bilder dessutom på hemsidan så han har inte varit aktiv länge!

• saralissa

Det är rätt uppenbart att du själv är fotografen och nej det är inte bra bilder!

• Biggie

Vad spelar det för roll om han inte har varit aktiv länge?
    Hans bilder är inte så dåliga.Finns värre :)

Wille Jr skrev 2010-03-14 11:44:40 följande:

Han har jag aldrig hört talas om, få bilder dessutom på hemsidan så han har inte varit aktiv länge!
  • Biggie

Oj i Maj i år! Det blir inte lätt att hitta någon. Som det sades innan, Maj är högsäsong för fotografer. Och jag tror inte att någon seriös fotograf skulle avboka sina bröllop för att få flyga till Mallorca.

• camilla 32
    saralissa skrev 2010-03-15 09:01:54 följande:
    Det är rätt uppenbart att du själv är fotografen och nej det är inte bra bilder!
    Hon har många guldkorn där. Om än lite gryniga bilder. Naturbilderna var underbara kaninen och svanungen.
  • Dejli

Bella Mi skrev 2010-03-09 15:35:19 följande:

Menar du nästa år i Maj? För om det är detta året kommer du inte kunna hitta någon duktig fotograf. De är bokade säkert ett år innan.
    Vart ser du att det är i maj?
  • karintoole

Kan varmt rekommendera Jens C Hilner på www.photomedia.se varierande och fina bilder. Ni kan höra er för om han gör sånt.

• cinemac19

Be a little careful here.
    You are going to get a lot people wanting a free trip to Spain.
    Check them out 110% first! I would do a test foto shoot first.

Look on this website were people have put in adverts and start looking at their photos

MVH
    David

• Moriso
    moule skrev 2010-03-22 14:58:09 följande:
    kolla på bröllopsfotografer.se, där hittar du de mest seriösa! =)
    Där finns många duktiga men även flera som inte gjort så många bröllop och "alla" är inte med just där. Bra tips dock.
Svar på tråden Fotograf i Skåne till Mallorca???