• juli2010

Skaraborgsbrudar=)

Här är en till tjej som ska gifta sig i Falköping:)

• juli2010
    MissLi skrev 2010-03-16 19:28:22 följande:
    Välkommen :) när slår ni till?
    Den 31 juli gifter vi oss.. När är det dags för er?
  • juli2010

Vi gifter oss i Torbjörntorps kyrka.
    Var ska ni gifta er scimmietta och MissLi? Var ni på bröllopsmässan som hölls på kurorten?

scimmietta skrev 2010-03-17 21:04:06 följande:
    Va roligt! Grattis! Var i Falköping?
  • juli2010

Jo jag var faktiskt på mässan pga att min frisör var med och anordnade den. Måste säga att jag var mycket positivt överraskad. Om du inte har fixat blommor än kan jag tipsa om Blomman i byn ute i Timmele, en bit att åka, men de är väldigt hjälpsamma och det är halva priset mot i stan... Kommer Löwings att fixa maten åt er?

MissLi skrev 2010-03-19 16:43:11 följande:
    Tänkte gått på mässan mest för skojs skull, det enda som inte är bokat än är blommorna. Tyvärr glömde jag helt bort och kom på det först på söndagskvällen... snopet :(Vi gifter oss i Valtorps kyrka. Bor i närheten och den är lagom stor så det känndes rätt..
  • juli2010

Frisör var något jag hade jättesvårt att fixa!! Nästan alla salonger i stan hade semesterstängt och även några i Skövde jag hörde med.. Till slut kunde tjejerna på Idas hairdesign hjälpa mig.. Ett tips är att vara ute i god tid om ni gifter er i juli!

Miss Li: Jag tänker oxå fixa naglarna, men blir nog inte i stan eftersom jag kommer att jobba en bit ifrån..

scimmietta skrev 2010-03-22 22:58:31 följande:
    Det är fortfarande en av de få saker jag har kvar... har fortfarande inte bestämt mig Är de dyra på violen??Vilka frisörer ska ni gå till? Jag har inte bott i stan på länge och har inte riktigt koll...
Svar på tråden Skaraborgsbrudar=)