Fotograf tips : )
Har precis sett mina vänners bilder. Jag måste säga att deras fotograf var helt underbar, men de såg så stela ut. Han kämpade som en tok för att få dem att slappna av men de var inte alls bekväma framför kameran(speciellt hennes man) så de fick mer uppställda bilder. De hade önskat mer avslappnade bilder.
Samma gällde deras sällskap. Många ignorerade deras fotograf och vände bort huvudet när han tog fram kameran så det är inte alltid så lätt att fånga ett ögonblick om ingen bjuder till.
För klart att man måste agera/busa framför kameran för att det ska bli bilder med mkt känsla in.
Så till alla ni som letar fotograf. Gå på personkemin , men stirra er inte blinda på bilderna på hemsidan.. För jag kan lova er att många fotografer lägger ut de bästa "Moment bilderna " på deras hemsida. Säkert även ibland med inhyrda modeller som leker brudar framför kameran för att bilderna ska bli mer tilltalande ut.
Sen klipper många fotografer ihop deras bilder som ett vackert bildspel på deras hemsida för att de ska se tilltalande ut, men tar man varje bild för sig så är de sisådär : ) Lycka till : )