• TheSecret

Shit! Shit! Shit!!!!!

Sitter här och bockar av gästerna som jag idag har skickat inbjudningar till och kommer på något fasansfullt! Jag har totalt glömt bort min ena kusins pojkvän!!! (dom är ett gay-par) Ooooh guuuud!!! Vad fan gör jag nu????
    Nu kommer han ju säkert tro att jag inte bjudit med hans pojkvän pga deras förhållande.....att jag har nått emot det...vilket jag INTE har!! Nä fy fan vad pinsamt!!
    Jag har ju bjudit med alla andras partners, dom som jag vet om iaf. Vet man inte om någon så kan man ju inte göra mkt åt saken....

Men faaaan då! Ursäkta språket....

Hur eller vad hade ni gjort i en sån här situation?

• Svar på tråden Shit! Shit! Shit!!!!!
  • Nicossambo

Jag hade ringt och berättat att i all hast med att skriva och skicka ut inbjudningar så missade du att bjuda in din kusin respektive, och säger att han självklart är bjuden och att du ber om ursäkt för att du missat skriva hans respektive.

• TheSecret
    Nicossambo skrev 2010-03-08 21:09:47 följande:
    Jag hade ringt och berättat att i all hast med att skriva och skicka ut inbjudningar så missade du att bjuda in din kusin respektive, och säger att han självklart är bjuden och att du ber om ursäkt för att du missat skriva hans respektive.
    Ja, det är väl bara att ta tjuren vid hornen, inte sant?
    Tack för rådet....
  • Rufsas

Ta det lugnt. Ring och var lagom cool. Be inte om ursäkt. Säg bara att du ville kolla om inbjudan kommit fram och att du skulle tycka det var jätteroligt om han och hans pojkvän ville komma.

Lycka till - det kommer att gå bra!

• KatjaB

om du skickat inbjudan till honom så är det bara att spela med att självklart är hans respektive bjuden också.
    det kommer gå bra!

• TheSecret

Ok, känner mig lite lugnare...det ordnar sig väl, men man känner ju sig bra dum alltså....

• Rufsas

Tänk på att du och din blivande är de enda som har sett alla inbjudningar och eventuella olikheter som råkat uppstå. Själv har jag aldrig reflekterat om mitt namn har stått med på de inbjudningar som vi har fått.

Det kommer att gå super!

Svar på tråden Shit! Shit! Shit!!!!!