Hur många har tagit lån för bröllopet? Vad har ni för budget?
Intressant att veta hur många som lånat till sina bröllop och vad deras budget ligger på.
Vår budget är 15000 kr.
Intressant att veta hur många som lånat till sina bröllop och vad deras budget ligger på.
Vår budget är 15000 kr.
120.000kr inga lån utan tagit av vinsten från lägenhetsförsäljning, investeringar osv..
Vår budget är ca 40 000 - 50 000, inga lån.
ca 30-40000 och inget lån
75.000, inga lån/inga bidrag. Sparat själva.
Vår budget är 50-60.000 (exklusive bröllopsresa). Inga lån. Skulle vi få problem med att få det att gå ihop får vi minska på någon utgift istället.
50-60kkr. Sparat själva
Vi har en budget på 60-70 000:-, inga lån utan sparade pengar.
Absolut inget lån och ingen budget. En snabb överslagsräkning ger en ungefärlig totalsumma på 150 000 (ingen resa), men det kan såklart ändras. Vi månadssparar och min far betalar runt hälften.
Vi har utökat vårt bolån för att bekosta bl a bröllopet, det fungerar för oss. Har ingen direkt budget men försöker hålla utlägg på en "rimlig" nivå. Inkl bröllopsresa (ca 60000 kr) och middag (min pappa betalar, ca 54000 kr) ligger vi nu på ca 160000 kr.
Eller snarare så här, jag gick in med x antal kronor när vi köpte vår nya lägenhet. Sen har vi ökat på bolånet för att få tillbaka pengarna, så egentligen har vi inte heller lånat något.. ; )