• ANToM

Informationsblad

Hej!

Är det någon vänlig själ som skulle vilja visa sitt informationsblad? Hur ser era ut?

• Svar på tråden Informationsblad
  • marriedwithchildren

Du kan gå in och kolla på www.printswithwings.com. Vi beställde ett dubbelvikt inbjudningskort där informationen står på vänster insida, men dom hade även enkla kort som informationsblad att bifoga till inbjudan. Vi plockade gobitar från deras olika textförslag och det fanns rätt mycket att få inspiration ifrån!

• JBB

Vi hade en dubbelvikt a4:a som inbjudningskort med en "ficka" på ena insidan där vi la ett papper med boende och två stycken om information. Om du vill kan jag skicka vårat informations blad till din mail så kan du leta inspiration därifrån.

• Jmms

Vi gjorde så att vi hade ett inbjudninsgkort som var 12'12 cm sedan hade vi ett informationsblad på ett helt vanligt A4 som vi sedan vek ihop till en fyrkant och la bakom inbjudan i kuvertet.

På informationsbladet skrev vi vem man ska osa till, vem som är toastmaster, "bra-att-ha-nummer" - till föräldrarna, nummer och priser till två hotell som jag fixat billigare priser hos.

Vill du få detta skickat till dig kan du skicka din mailadress till mig.

Svar på tråden Informationsblad