En kompis till mig kommer inte alls till bröllopet för att hon och hennes sambo inte kan hitta barnvakt till hans tre barn... Jag tycker det känns jättetråkigt att inte hon kan komma själv iallfall (jag känner inte honom och har aldrig träffat barnen eftersom de bor i en annan stad). Vi ska inte ha ett helt barnfritt bröllop så de hade gärna fått följa med dessutom.
Angående slöja ska jag absolut ha det, känslan av att ta på den tillsammans med brudklänningen är verkligen speciell, då känner man sig verkligen som en brud! Men jag ska också ta av den till middagen/efter middagen.
Träffade min frisör och makeup artist igår och vi klickade jättebra, jag är väldigt nöjd och trygg. Tyvärr gjorde hon två olika sminkningar som var jättesnygga båda två så jag kan inte välja! Antingen brun/guld/brons eller lila. Jag är ju brunett och har oftast bruna skuggor annars och det är mer klassiskt men den lila sminkningen fick ögonen att riktigt "pop out". Bekymmer bekymmer.. Jag funderade innan på vad jag skulle ha i håret och nu har jag bestämt mig för att det blir blomma och eventuellt små pärlnålar.
Möhippa förväntar jag också mig! Även om vi är utspridda i världen så hoppas jag att så många som möjligt kan. Har varit på många och ska på en nu på lördag så jag hade verkligen blivit besviken om det inte blev nån. Jag håller med om att jag inte vill stå på stan och sjunga i trikåer...