Hår, smink och nagler för bra pris i Stockholm
Hej!
Är det någon underbar människa som kan tipsa om ett bra ställe att fixa till sig på till bröllopet? Jag letar som en tokig och jag tycker det är så satans dyrt överallt.
/L
Hej!
Är det någon underbar människa som kan tipsa om ett bra ställe att fixa till sig på till bröllopet? Jag letar som en tokig och jag tycker det är så satans dyrt överallt.
/L
Hej.
Jag kan varmt rekommendera en tjeja från Halland som reser runt i bl.a stockholm, Göteborg osv för att styla inför bröllop.
Hon gör det mest för att hon tycker det är roligt och tänker inte bara på pengar, hon vill lixom att fattiga som rika ska se ut som prinsessor på sin stora dag.
Min svägerska anlitade henne i solna till sitt bröllop och hon var strålande vacker.
På hennes hemsida BeautyByGizela.eu så kan du se bl.a bilder.
För 3.000 kr får du naglar, ansiktsbehandling, håruppsättning + makeup. Det är la billigt?
Vet inte vart i stockholm du söker men kolls gärna denna sidan
www.tyresohargalleri.se/om.html
Hej!
Min kompis fixa hos den här tjejen! Hon var nöjd och jag har oxå bokat henne!
www.thegedinstudio.se/
Tack! Ska genast kolla.
Jag kan rekommendera www.u-zone.se/
Har bokat tid för hår och naglar där, tycker att de är jättebra
Min vännina blev sminkad av en duktig tjej www.makeupspot.se :)
Sminket höll verkligen hela dagen och hon blev jätte nöjd med resultatet! Tror hon betalade runt 1500 kronor.
Vart i sthlm är du på jakt?
Har en kompis i Sthlm som just utbildat sig och gör gelénaglar för 300:- Hör av dig om du vill ha hennes nr!
Du är mer än välkommen till mig i Västerås!
500kr för ett nytt set naglar :)
Ulrika Gedin ska ta sig an mig på min bröllopsdag - både hår & smink. Hon är verkar jätte duktig och är prisvärd! Hon kommer dessutom hem till en om man vill, så slipper man åka ut till hennes salong på bröllopsdagen.
www.thegedinstudio.se/