• Myjoy

Kysstvång

Hittade en sida med ett roligt "kysstvång"

Kanske ett sätt att liva upp festen

Ponera att bruden lämnar rummet för att smita på toaletten.
    Alla kvinnor springer då fram och kysser brudgummen på kinden medans alla män klickar sina glas.
    Dom måste dock återvända till sina stolar innan bruden återvänder.
    Vise versa om brudgummen lämnar rummet.

Kan ge upphov till mycket skratt

• Svar på tråden Kysstvång
  • Rosvägen

Min faster hade denna lek när hon gifte sig, det var riktigt underhållande:)

• Eftertioår

Den här leken brukar liksom ge sig själv, så har det iallafall varit på alla bröllop jag vart på. Det räcker att några börjar pussa så brukar resten hänga på :). Tycker också den är mysig :)1

• Sebastiána

Gillar den leken. Däremot är jag inte så förtjust i att brudparet ska ställa sig på stolen och kyssas om gästerna klingar i glaset (har dålig balans) eller krypa under bordet och kyssas om de stampar i golvet - i alla fall inte om det blir för ofta. Jag vill också hinna äta!

• mica82
    Sebastiána skrev 2010-03-12 10:08:36 följande:
    Gillar den leken. Däremot är jag inte så förtjust i att brudparet ska ställa sig på stolen och kyssas om gästerna klingar i glaset (har dålig balans) eller krypa under bordet och kyssas om de stampar i golvet - i alla fall inte om det blir för ofta. Jag vill också hinna äta!
    haha!" jag håller med! Vi var på ett bröllop när brudparet fick pussas stup i kvarten. de såg lite trötta ut till slut.

Annars gillar jag oxå leken där man får passa på att pussa bruden/brudgummen när de går på toaletten :D
  • karlin
    Sebastiána skrev 2010-03-12 10:08:36 följande:
    Man kan juh pussas sittande istället!
  • KatjaB

pusslekar är jag själv inte så förtjust i, men den där brudgummen går på toa o vice versa är nog roligast av dem. Blir ju lite vingligt att ställa sig på stolar med klackar och släp och allt

• Sebastiána
    KatjaB skrev 2010-03-14 07:17:57 följande:
    pusslekar är jag själv inte så förtjust i, men den där brudgummen går på toa o vice versa är nog roligast av dem. Blir ju lite vingligt att ställa sig på stolar med klackar och släp och allt
    Precis.
Svar på tråden Kysstvång