• lillalyckan

Aruba?

Det börjar bli dags för oss att vi bestämmer oss för vart vi vill åka på vår bröllopsresa. Vad tror ni om Aruba? Erfarenheter? Vi tänkte nog försöka få till en vecka med sol och bad och sen spendera ev-två veckor i USA också. Vilka ska man resa med? Vill att ni fullständigt öser med tips nu!

• Svar på tråden Aruba?
  • juli2010

Nu har vi precis bokat resa till Aruba så jag har inte varit där och kan inte ge dig några tips om platsen.. Vi har iaf valt att åka med Ving, de har direktflyg dit ner. När jag sökte på andra resesajter såg jag att bla. Delta flyger från Sverige via USA, så det kan ju vara ett alternativ för er som vill åka till båda platserna..

• MrsRobinson

Vi kollade på det men tyckte det var lite lite att göra på där men vi tänkte att stanna i två veckor och är ganska aktiva så det beror helt på vad man önskar för det är väldigt vacket.
    Har du läst Allt om bröllop nr1 2010

• lillalyckan

Vi har ju tänkt vara borta i tre veckor och är båda ganska överens om att det är alldeles för lång tid för bara sol och bad. Så det var därför vi var inne på att hinna med USA också. Det är därför vi tänkte Västindien eftrsom det är i krokarna så att aäga

Har inte läst det nummret av Allt om bröllop, är det nåt jag borde styra upp?

• Honey bunny83

Vi har bokat tio dagar på Aruba!!! Sen ska vi flyga från Aruba till Miami och tillbringa 3 veckor i Florida....Vi ska bla bada med delfiner åka till Key West så vi ska alltså hyra bil och köra runt. Så att kombinera Aruba med sol och bad och sen lite mer att göra faktor i Florida kommer säkert att bli hur bra som helst. Vi har varit i Florida förr och det är vårt paradis på jorden Vi gifter oss 10 juli sen väntar 4,5 underbara veckor i paradiset:)

Svar på tråden Aruba?