• soonAmrs

Vad har ni för färg på skorna?

Jag kommer att ha en vit klänning. (bild i mitt galleri)
    Ska man ha vita skor oxå? eller blir det för mycket?

• Svar på tråden Vad har ni för färg på skorna?
  • scimmietta

Jag vill inte ha vita skor och eftersom mycket annat går i färgtemat orange gör mina skor också det

• mrsJR

Jag kommer ha skor i Royal Blue. Jag gillar att de bryter av lite, klänningen är ju så lång så att de knappt syns men de blir en kul detalj som tittar fram när man lyfter på klänningen eller dansar loss på dansgolvet

Jag tycker det blir lite tråkigt med vita skor till vit klänning men det är min personliga åsikt, sen är det ju ett plus att man kan använda skorna igen vilket man troligtvis inte skulle göra med ett par vita skor.

• Alvs

Jag ska ha ljusgröna skor! Tyckte också att det blev lite väl vitt annars.

• danicalifornia

jag ska ha lila skor till min grön vita klänning, blommorna kommer gå i lila så jag tänkta matcha dom lite!!!!

• Tattoo82

Jag kommer ha röda skor. Har köpt två par men har inte riktigt bestämt vilka av dom det blir.

• Ankungarna

Jag har beställt ljuslila skor. :) Nu hoppas jag bara på att de kommer att passa när jag väl får dem. Längtar så!

Jag tyckte också att det blir lite tråkigt med bara vitt, så då blir det perfekt att matcha med färgtemat...

• Vinter10

Jag är lite sugen på svarta skor. Tycker att det kan vara snyggt och dessutom en sko jag kan använda igen. Skall även ha lite svarta detaljer i brudbukett och i dukning är det tänkt, men inte i klänningen.

• KatjaB

jag funderade på att ha ett par i blekrosa men valde sen ett par i dark ivory, lite mörkare än klänningen men de går ton i ton.. kommer bli jättefint ihop.

• GrodanoJag2010

vit med lite guld på

Svar på tråden Vad har ni för färg på skorna?