• Sebastiána

Snart dags att berätta!

Vi har hållit bröllopsplanerna hemliga i mer än 5 månader (bara det är värt en medalj tycker jag). Nu har snart tidpunkten kommit när vi ska berätta. Vi tänkte göra det i påsk eftersom många är på plats på samma ställe då. Sååå pirrigt!

• Svar på tråden Snart dags att berätta!
  • Sanna2010

va roligt! Vi kunde inte hålla tyst, så det tog inte lång tid innan alla visste! haha

• Martinaa

Åååh vad roligt! Vi höll tyst i...*räknar* åtta månader innan vi skickade ut våra inbjudningar och hemligheten kom ut. Det var sååå kul att få alla reaktioner och glad respons! Ni kommer få en fantastisk påskhelg!

• Björkholm

Åh vad fantastiskt! Vi gjorde precis samma sak. Vi skickade ut inbjudningarna för ett par veckor sedan. Så nu vet alla och det är SÅ skönt att man äntligen kan prata öppet om bröllopet nu utan att vara rädd att försäga sig. Jag förstår din känsla och den kommer bara att bli så mycket bättre när alla får reda på den stora nyheten! När gifter ni er?

• fibobs

oh va roligt, grattis och lycka till!

• Sebastiána

Jag har hållit på att försäga mig ett antal gånger, men klarat mig! Skönt att kunna prata om planerna för någon annan än min BM också. Mamma och min syster har säkert en del tips.

Svar på tråden Snart dags att berätta!