• Smarris79

Är det nån som vill visa sina inbjudningskort?

Nu är det snart dags att ta tag i inbjudningarna till bröllopet. Har haft lite ångest över detta då jag är väldigt opysslig av mig. Men jag vill ändå göra dem själv, både för att få dem mer personliga och förhoppningsvis lite billigare än att beställa.

Jag ska få hjälp med designen av en vän, men för att hon ska veta ungefär vilken stil jag vill ha tänkte jag ha lite bilder att visa henne. Så ni som har enkla, stilrena inbjudningskort utan alltför mycket pyssel och "lull-lull" får gärna ge er till känna. Behöver lite inspiration.

• Svar på tråden Är det nån som vill visa sina inbjudningskort?
  • Summer2010

Jag har bilder i mitt galleri. Kanske inte så väldans enkla på utsidan, men kolla insidan. Köpte transparenta papper som man kan skriva ut på, tycker det blev jättefint! Lite svårt att se på bilden kanske. Målade en snäcka på själva kortet och satte sen papperet ovanpå.

• Tattoo82

Har också bild i galleriet.

• maj2010

Det finns bild i mitt galleri. Det var en del pyssel, inte svårt men tidskrävande...

• Nicossambo

Finns i mitt galleri!! Jag köpte allt material på ett scrapbookingställe.

• Superstarfia

Mina ligger i galleriet.. :)

köpte kort och kuvert från Matton.se embossingpulver och stämpel från en scrapbookingbutik..

• Smarris79

Tack snälla för alla som visat era inbjudningskort. Jättefina allihopa. Ska försöka samla inspiration i veckan för till helgen sätter vi igång. Först gäller det bara att bestämma färgtema, höstfärger eller cerise, gifter oss 11/9.

Svar på tråden Är det nån som vill visa sina inbjudningskort?