• Brud to Beee

behöver hitta en fotograf

Hej..
    vi ska gifta oss 7 aug. 2010
    fotograf saknas hihihi
    en del fotografer har lägre priser men bilderna är inte så fina !
    en del är dyra och har bra bilder.
    känns det som att man behöver en bra forograf med bra priser.
    finns det någon/några?

• Svar på tråden behöver hitta en fotograf
  • ConnyD

var i landet? det är lättare att tipsa om man vet var ni ska gifta er.

• korsholm63

fotograf björn Månsson i Helsingborg är kanon, Han fotograferade på vårt bröllop och vi är super nöjda.
    www.fbm.nu/

• Sanna2010

Som sagt, var i vårt avlånga land ska ni gifta er?

• did i do that

kolla med foto Schtaie på www.schtaie.se

fråga efter extra länkar på deras arbete så får du många referenser som inte finns på sidan. men de är duktiga och bra att ha med de att göra. De finns i stockholm...

• sun moon

Vi letar också fotograf, har någon tips i Malmö området?

• ConnyD

i malmö finns caroline l jacobsen och exhibibild som jag kommer på så här direkt men gula sidorna listar säkert massor av fotografer. hobbyfotografer hittar man genom google eller på sidor som fotosidan.se kolla runt lite först och är det någon specifik fotograf ni undrar om så ställ en fråga här.

• thebe

bli medlem på www.modellbilder.se

där finns hur många fotografer som helst över HELA sverige.

vi har fotograf ifrån den sidan som är dunderbra. han fottade mina gravidbilder med. så jag vet att det kommer bli kanon bilder. det bästa är att han gör det gratis. detta kallar jag för högvinsten.

• UEM

Om ni ska ha ert bröllop i Stockholm kan jag tipsa om den fotograf som vi hade, både bra och hyfsade priser. www.fototjusning.se, ung och glad tjej som fotade oss, hon fick oss att skratta och inte va så stela på fotograferingen :).

Svar på tråden behöver hitta en fotograf