• Mia 77

En fråga till er som beställt inbjudningskort från kortdesign

Hur länge tog det innan ni fick inbjudningskorten efter att ni godkänt korrekturen?

• Svar på tråden En fråga till er som beställt inbjudningskort från kortdesign
  • mafm

Det tog precis en vecka för oss.

• sarafalk

Mia 77 skrev 2010-03-19 17:24:21 följande:

Hur länge tog det innan ni fick inbjudningskorten efter att ni godkänt korrekturen?
    ca 5-6 arbetsdagar från att jag godkänt.
  • Rajsi

Det gick supersnabbt för oss också, typ 5 arbetsdagar. Är jättenöjda.

• Mia 77

Åh, då får jag vänta tills början av veckan då innan jag kan få iväg dom

• BrideBecks

Har väntat två veckor nu sedan jag fick bekräftat att korten gått till tryck - fortfarande inga kort!
    Ska ringa på måndag och kolla vad som försigår!

• Mia 77
    BrideBecks skrev 2010-03-20 15:16:45 följande:
    Har väntat två veckor nu sedan jag fick bekräftat att korten gått till tryck - fortfarande inga kort! Ska ringa på måndag och kolla vad som försigår!
    Har de kanske kommit bort på posten? Skriv gärna här vad du får för svar
  • Björnisarna

Det tog 3dagar för oss :)

• Mia 77

Väntar fortfarande på mina... suck

• Mumin1

Godkände korrekturen måndag kväll, korten kom på fredagen samma vecka.
    Det måste ha blivit något fel med din beställning, ring dem! Anna är supergullig att prata med!

Lycka till!

• Mia 77
    Mumin1 skrev 2010-03-23 22:25:11 följande:
    Godkände korrekturen måndag kväll, korten kom på fredagen samma vecka.Det måste ha blivit något fel med din beställning, ring dem! Anna är supergullig att prata med!Lycka till!
    Ringde dom igår och då sa hon jag pratade med, Josefin att det var 8 dagars leveranstid... och jag godkände korrekturen måndag kväll förra veckan. Så hon trodde slutet av denna vecka, början av nästa.
  • Mia 77

Mumin: Var det länge sen du beställde?

• BrideBecks

Fortfarande inga kort. Har fått svar att de KANSKE kommer slutet denna vecka. 3 veckor har gått nu. *suck*

• Mia 77

Fick ett mail idag att de skickades på em... När de skickat iväg dom fick jag ett kollinummer, så nu hoppas jag att jag kommer kunna hämta ut dom imorgon med hjälp av det numret

• Mumin1

Jag beställde mina kort 13 januari. Det är säkert lite mer högsäsong nu för dem skulle jag tro.

• BrideBecks

Mia 77 skrev 2010-03-25 21:20:49 följande:

Fick ett mail idag att de skickades på em... När de skickat iväg dom fick jag ett kollinummer, så nu hoppas jag att jag kommer kunna hämta ut dom imorgon med hjälp av det numret
    Aha, så man går ett mail när korten skickas. Då lär vi nog inte få våra kort idag heller...
  • Mia 77
    BrideBecks skrev 2010-03-26 08:59:42 följande:
    Mia 77 skrev 2010-03-25 21:20:49 följande:
    Aha, så man går ett mail när korten skickas. Då lär vi nog inte få våra kort idag heller...
    Troligen inte.. men jag mailade dom innan jag ringde och frågade om leveransen.
    Idag finns de att hämta ut hemma hos mig...

Tycker du ska ringa dom igen och fråga vart dina kort har tagit vägen.. Hade jag varit dig, skulle jag bett om kompesation
  • BrideBecks

Fick faktiskt korten i fredags när jag kom hem från jobbet. Skrev så pennan glödde för att få iväg dem på posten samma dag. Så nu är de ÄNTLIGEN på väg ut till gästerna.

Svar på tråden En fråga till er som beställt inbjudningskort från kortdesign