• torro

handledsblomma, wrist corsage

Hej!

Är det någon som har erfarenhet av att ha en handledsblomma istället för en brudbukett? En florist jag talade med i dag avrådde starkt till detta eftersom blommorna alltid gick sönder enligt hennes erfarenhet. Är det någon som haft handledsblomma och med vilka blommor i sådana fall och hur fungerade det?

• Svar på tråden handledsblomma, wrist corsage
  • GnuNea

Min syster att ett armband av små vita blommor på sin studentbal. Jag skulle vilja ha något liknande. Tror att hennes höll hela kvällen.

• EmMagnus

Min tärna ska ha handledsblomma istället för bukett och våran florist sa ingenting om att de inte skulle hålla.

• lineza

Då är det nog snarare floristen som inte är så duktig på just handledsblomma... Självklart kan du ha en sådan blomma istället för brudbukett! Gå till en annan florist så du är säker på att uppdraget blir gjort rätt och riktigt!

• mica82

va fint med handledsblomma!
    Någon här som har en aning om vad en liten handledblomma för en tärna kan kosta?

• EmMagnus

Den som jag har beställt går på 750 kr, dyrt som stryk, men den blir som ett armband och kanske inte så liten som du tänker dig.

• mica82

OJ! Ja det var mycket! Men nu kommer nog ha en större kreation än va jag tänkt ha till mina tärnor. Funderar faktiskt på att köpa lösa rosor och binda dom själv till mina tärnor.

Svar på tråden handledsblomma, wrist corsage