• KatjaB

var köper man färdiga konvolut

Har sett på massor av bloggar där folk gör enga inbjudan färdiga konvolut/kuvert med flikar osm de sedan klistrar inbjudan i.. var köper man dessa konvolut? Någonstans borde ju sådana finnas i olika storlekar men jag hittar ingenstans.

• Svar på tråden var köper man färdiga konvolut
  • rosesarered

Hej Katja, jag har sett såna färdiga på Panduro. Finns i lite olika storlekar och färger

• KatjaB

ok, letade på deras hemsida men hittade ingenting, får kolla igen eller ta det när jag ska handla lite andra grejer där ändå.. tack för tipset!

rosesarered skrev 2010-03-21 22:00:48 följande:
    Hej Katja, jag har sett såna färdiga på Panduro. Finns i lite olika storlekar och färger
  • Plutten2010

Jag vet att det finns i en butik i Uppsala som säljer sådana. Jag tror att hon säljer konvolut från den här sidan; www.inkidostore.se/Konvolut_Kvadrat.asp
    Kanske kan kontakta dem och höra efter någon återförsäljare i dina trakter?

• Kirsto

Jag tipsar om www.mycards.se som jag vet har några modeller av konvolut. I Stockholm kan du hitta på bl.a. Matton och Skapa hobby.

• Blivandefrueriksson

panduro har såg det i en av deras butiker har dock ej sett om det finns på deras hemsida.

• KatjaB

inkidostore har jag mailat med om återförsäljare, de har en modell som skulle passa perfekt.. först var jag helt inställd på att göra mina egna konvolut, men efter att ha gjort ett par börjar jag ångra mig... tar ju evigheter att göra och blir inte fullt så snyggt som färdiga såklart.

• KatjaB

Det slutade med att jag gjorde egna konvolut, i svart papper som jag ville ha. Det var inte det lättaste att hitta relativt fort lokalt och så fick jag inte så snabba svar från inkido om vilka återförsäljare de har.. eller ja, inte svar alls. Så nu äntligen är alla klara. De blev faktiskt riktigt bra men oj vilken tid det tog Tur man har pappersskärare

Svar på tråden var köper man färdiga konvolut