Stämplar vart hittar jag dem??
Vart i Sthlm-city kan man köpa stämplar (gummi stämplar) om man vill hitta något annat ställe än panduro?
Vart i Sthlm-city kan man köpa stämplar (gummi stämplar) om man vill hitta något annat ställe än panduro?
vanliga pappershandlare borde väl kunna ha sådana ... eller ...? någon konstnärsshop?
besök mattonbutiken! Tror den ligger på luntmakargatan.. goggla så hittar du nog!
När de gäller papper å sånt så är de billigare än panduro, så de kanske e billigare på stämplar oxå
Ohh ska genast kika efter Matton :)
Ohh ska genast kika efter Matton :)
vissa har tydligen blivit mötta av lite dålig service men jag var där förra veckan och fick superbra hjälp!
De har massa kul där Köpte även en jättefin gästbok!
"Skapa Hobby" på Hornsgatan 29D.
"Pyssloteket" på Valhallavägen 48.
"Scrapparazzi" på Krukmakargatan 3.
www.ljunggrenspapper.com/om_oss.html
De har massa fina stämplar (och annat) men är tyvärr inte de mest kundmedvetna personerna i världen
Skapa hobby och Ljunggrens har bra utbud. På Ljunggrens ska man ha lite tur (trevliga vissa dagar och andra dagar.. ja, du fattar), men de har stans bästa utbud av embossingpulver och eget stämpelmärke (Hein design).
WOW var i butiken i Gamla Stan, toppen butik, super tack för alla tipsen
Köpte min stämpel på Ljunggrens och är supernöjd med den men som tidigare talare har sagt finns det ju annat man uppskattar som kund också...
mycards ...ska det ju va!