• Goody

Mordmysterium på möhippa

Jag har en god vän som gjorde Mordmysterium under en middag med sitt företag. De hade hade haft en fantastiskt rolig kväll och hon var helt lyrisk.

Är det någon som tror detta skulle passa på en möhippa?
    Kolla gärna: www.mordmysterium.se

• Svar på tråden Mordmysterium på möhippa
  • hamåsa

Det tycker jag skulle vara jätteroligt!

• ThereseStefan

Jag hade gärna ställt upp och varit med på något sådant :)

• Korallbruden

Fick en sådan kväll av en firma för några år sedan och det var så kul Kanon idé för en möhippa! Go girl.

• Sebastiána

Jag skulle tycka att det var jättekul!!!

• VeraHermine

Jag och ett stort gäng kompisar hade det och det blev fantastiskt lyckat (körde Mordet på Greve Lejonhuvfud). Kan verkligen tänka mig att det skulle passa in på en tillställning där man bara vill ha skoj och få lov att gå in i en annan roll ett tag.
    Själv skulle jag gärna ha det som "tema" till möhippa eftersom jag fullkomligt avskyr all form av förnedringsmöhippor/svensexor. Meningen är ju att man ska ha roligt :)

• Skuggan

Åh gud så roligt! Jag hade älskat en sån aktivitet.

Hm, tyvärr verkar det bara finnas i storstäderna. Synd.

• JBB

Jag skulle älska en sådan möhippa

• FruStolpe

mordmysterium kan man beställa hem. Jag har gjort det från www.niceparty.se
    Och jag bor i finland så.

• Goody

Har ni provat det ni köpte? Jag hörde från en bekant som köpt det själv att det var hur struligt som helst. Att det var fullt upp med att hålla i allt och ingen förstod hur det gick till. För dem blev det pannkaka av allt.

Jag har bokat www.mordmysterium.se och de kommer hem till mig och kör allt. Vi tjejer ska laga middagen tillsammans innan. Sedan ska det bli kul att klura ut vem mördaren är.

• Grodfrun

Det later i mina oron alldeles utmarkt! Jag har hintat om detta till mina tarnor men inte sa saker pa att de nappade pa iden :(

Svar på tråden Mordmysterium på möhippa