Planerar Möhippa!
Hej!
Jag planerar en möhippa för en kompis. Vet någon något skoj man kan hitta på? Vill ta med henne på pole dancing men finns det i Jönköping? Någon som vet något liknande?
Tack på förhand!
Hej!
Jag planerar en möhippa för en kompis. Vet någon något skoj man kan hitta på? Vill ta med henne på pole dancing men finns det i Jönköping? Någon som vet något liknande?
Tack på förhand!
Du får nog söka på nätet... Pole dancing verkar skitkul om inte annat ett bra träningspass!
Annars så finns ju Bollywood dancing!!!Inte på samma sätt kanske men det har jag beställt att jag vill göra på min möhippa. Det och inget annat!!!! Bruden får låna en äkta dräkt.
Men som sagt, du får söka på nätet, besöka träningscenter...
Lycka till!
Om man söker på googel på möhippa och sin stad kommer det upp dom företag som har möhippa i sen presentation.
Plarerar också möhippa just nu, så kommer du på nåt så hör av dig ;)
Just nu har jag kmmit så långa att jag satt ett datum för planering så dom som vill få komma och hjälpa till att planera.. =)
Lycka till.. =)
Vi ville ha det på min bästa väns bröllop men det finns inte här uppe i norr. Istället bokade vi magdanskurs och det var superlyckat, fast mycket jobbigare än vad vi trott :) Dessutom betalade vi bara 200kr för en timme (tro mig det räcker!) på den lokala dansskolan.