• Philippine

Tuff brud, tuffa skor?

Nu har jag fått för mig att jag ska ha några färgstarka roliga skor på vårt bröllop! Kanske inte hela dagen utan mest på festen...
    Min klänning är rätt klassisk, och jag har beställt jättefina skor. Men jag blev helt förälskad i mina egendesignade rosa Converse All Stars! Vad tror ni? Jag kommer att ha rosa pioner i min bukett och i bordsdekorationerna. Jag är mycket för sådana 'spratt', sambon är lite mera konservativ men å andra sidan vet han ju hur jag är... ;)
    Skulle ni våga? :)

• Svar på tråden Tuff brud, tuffa skor?
  • Philippine

...och självklart ligger bilder på båda skorna i min bildgalleri!

• Plutten2010

Snyggt! =) Jag ska ha cerisa skor med hööög klack så jag gillar allt som bryter av det vita i klänningen! Funderar på att ha ett par cerise espandrillos med kilklack och snörning upp på vaden som reservskor när jag blir trött i fötterna..

• planerar bröllop 19 juni 2010

Hihi fantastiska!

Min sambo vill ha gröna converse, men det kommer nog sluta i att han har gröna strumpor i svarta skor och jag har gröna pumps, om jag nu hittar dem någon gång. Förslag emottages tacksamt ;)

Det där med snörning upp på vaden är tilltalar mig.. det kanske jag borde kolla efter också.

• las vegas bruden

Tja.. Varför inte?! =) Det är ju din/er dag och det är säkert en sån rolig liten sak vissa av gästerna kommer lägga extra på minnet. =)

Valley of fire 2011
  • bobods

SJÄLVKLART rosa converse på festen! Kanske inte i kyrkan - om ni har kyrkbröllop - men absolut på festen, roligt och framförallt SNYGGT!

/En till conversetjej

• Kattpoet

Det finns ju högklackade sneakers, det borde du ha och du kan designa dina egen sneaker, jag tror det var converse har den sidan...

• scimmietta

Helt klart
    Jag har orange skor... om jag överlever på klackarna hela dagen vill säga... hahaha. Får nog ha en back up plan med ballerina!

• Kattpoet

Jag ska ha moheda trätoffelsandal..... Om mina ben får fnatt igen så är det enda som är stabila nog att inte vrida mina knän och anklar urled.

Svar på tråden Tuff brud, tuffa skor?