• Dolly84

    Var går gränsen för er gällande svensexa?

    Fick veta genom ett sms från min BM´s bestman att min BM ska ha ett giltigt pass och att han hade "häftiga planer"... Jag svarade inte på det. Men har funderat ganska mycket på vad det är han har tänkt.
    Vad tror ni? Kommer ju förstås ta reda på vad han menar, men avvaktar lite.

    Vad tycker ni är ok på en svensexa? Är en charter till tex Cypern lugnt för er?

  • Svar på tråden Var går gränsen för er gällande svensexa?
  • Pyret83

    Kanske behöver du inte oroa dig, det kan ju vara så att de tänker åka till vad vet jag England och kolla på en speciell fotbollsmatch, om det nu är så att din fästman gillar fotboll....

  • Dolly84

    Nae, det gör han inte... :) Tror inte jag behöver oroa mig heller, men det känns lite konstigt med det här bara.

  • Andelle

    Kan ju vara en rökridå oxå ;)

  • Rufsas

    Jag hade nog frågat bestmannen. Så slipper du undra sen.

    Själv har jag haft tur med Fästisens bästa killkompis som faktiskt ringt mig för att bolla olika idéer. Känns väldigt kul och han kommer att få en superhäftig svensexa!

  • Trasan99

    Jag fick också leta fram passet, men jag anade att det bara var en avledningsmanöver, och jag hade rätt.
    Jag ville gärna veta hur länge han skulle vara borta, det påverkar ju mig ganska mycket. En vecka hade inte gjort mig glad...

  • bruden i skogen

    Kan ju vara så att de åker en tura till tyskland för att handla diverse varor

  • Kattpoet

    Jag litar på min karl att göra det rätta, det är därför jag gifter mig med honom.

    Så fram med passet och förklara snällt för bästmannen att karl kan inte vara borta mer än 4 dagar annars blir det svårt med bröllopet.

  • hella82

    Man gifter sig väl inte med någon man inte litar på? Jag skulle då släppt iväg min sambo till cypern, med nöje! Vilket lyx att få en sån svensexa!!

  • Dolly84

    Men det handlar om praktiska saker. Tex så har vi en hund, som jag inte kan ta hand om ensam då jag jobbar. Även fler saker som jag inte orkar gå in på. Hoppas bestmannen förstår detta! Jag vill ju självklart att min BM ska få världens roligaste svensexa :)

  • Mörk Ängel

    Ja, visst är en charter någonstans helt ok, men då krävs ju lite planering från vår sida också så det går ju inte att kidnappas.

    Han vet var jag sätter stopp och ställer in vårt bröllop så det ska nog inte vara någon fara.

  • Rufsas

    Men jag blir lite konfunderad. Är det någon här som känner till att någon kille har lurats med på charter? Undrar mest om det är en vanlig företeelse?

Svar på tråden Var går gränsen för er gällande svensexa?