Segt på gästlistan?
När jag grejar i gästlistan så går det jättesegt... Får trycka och uppdatera massor av gånger... är det något skumt med den funktionen, eller är det bara för mig det knasar?
När jag grejar i gästlistan så går det jättesegt... Får trycka och uppdatera massor av gånger... är det något skumt med den funktionen, eller är det bara för mig det knasar?
Tyckte också att det tog lång tid. Eftersom man först får lägga till en ny gäst och sen gå in och skriva uppgifterna och sen spara. Tog sin lilla tid även om vi bara har 24 sällskap/54 gäster på bröllopet. Ta en paus och gör mer senare. Kram
Tack för svar
Hm, för mig krånglar det mer än så... Jag trycker på en gäst och så snurrar det och söker jättelänge innan jag kommer in på den gästens info, ibland så länge att jag hinner trycka på uppdatera flera gånger... Och så kanske jag ändrar något... Sen sparar jag, och så tar det jättelänge innan det sparas och då kommer det ofta upp något felmeddelande och så har det inte sparats, och så får jag göra om alltihop... Fast det kanske beror på min uppkoppling? Tycker dock inte att det är så segt någon annanstans här på BT...